Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک برزیلی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش تشنه کسب جام‌های بیشتری در فصل پیش‌رو هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابینیو که از سال 2018 در عضویت باشگاه لیورپول است و در این مدت به این تیم برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کمک کرده؛ با امضای قرارداد پنج ساله‌ای خود را تا سال 2026 به سرخپوشان مرسی‌ساید متعهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک دفاعی برزیلی پس از تمدید قرارداد به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: خوشحالم که قرارداد جدیدی را با لیورپول امضا کردم. از همان آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد من واقعاً نسبت به این قضیه نظر مثبتی داشتم چون این همان چیزی بود که می‌خواستم، اینکه در باشگاه بمانم و به بازی در لیورپول ادامه دهم. حالا امضای قرارداد شکل رسمی به خود گرفت و از این بابت واقعاً خوشحالم.

وی افزود: بابت سه فصل اخیر حضورم در لیورپول واقعاً خوشحالم. من چیزهای زیادی از کار با یورگن کلوپ، کادرفنی‌اش و هم‌تیمی‌هایم یاد گرفته‌ام. ما در کنار هم به دستاوردهایی رسیدیم و از دید من این بهترین جا برای بودن، بهترین جا برای رشد کردن و بهترین جا برای ادامه یادگیری از کادرفنی و این بازیکنان است. امیدوارم در کنار هم به دستاوردهای خوب دیگری برسیم.

فابینیوی 27 ساله که از زمان پیوستنش به لیورپول تاکنون در 122 بازی برای این تیم به میدان رفته، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: کلوپ و کادرفنی‌اش ما را برای رسیدن به این دستاوردها به جلو هل می‌دهند چون به ظرفیت و کیفیت ما واقف هستند. به شخصه می‌‌توانم بگویم که می‌خواهم برای تیم بهترین باشم. می‌خواهم بازیکن مهمی برای تیم باشم، نه‌تنها یک بازیکن مهم بلکه یک رهبر خوب هم باشم. می‌خواهم از این بازیکنان و از این کادرفنی یاد بگیرم تا بهترین عملکردم را ارائه دهم.

لیورپول قرارداد 6 بازیکن را تمدید می‌کند

این هافبک برزیلی که توانایی بازی در پست دفاع را هم دارد، در پایان خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که با این بازیکنان می‌توانیم تا مراحل پایانی مسابقات مختلف پیشروی کنیم. سال پیش ما جامی به دست نیاوردیم، از این‌رو فکر می‌کنم هم ما این فصل تشنه کسب جام‌های قهرمانی بیشتری هستیم و اینکه هواداران‌مان را خوشحال نگه داریم. امیدوارم فصل جدید موفق به انجام این کار شویم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورگن کلوپ لیورپول یورگن کلوپ لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت

ترنت الکساندر آرنولد از دوران پساکلوپ می‌گوید. 

طرفداری | ترنت الکساندر آرنولد که در دوران مربیگری یورگن کلوپ به رویای بازی برای لیورپول و رسیدن به بازوبند کاپیتانی این باشگاه دست یافت، از جدایی مرد آلمانی می‌گوید. 

ترنت الکساندر آرنولد که در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک نوجوان به تیم اصلی قرمزها راه یافت، کل دوران باشگاهی خود را تحت هدایت کلوپ سپری کرده، اما این وضعیت با جدایی سرمربی آلمانی در پایان فصل تغییر خواهد کرد. او در طول هفت سال گذشته به مهره ثابتی در ترکیب لیورپول تبدیل شده و به خوبی از خواسته های کلوپ آگاه است. با این حال، او در پادکست «The Overlap» اعتراف کرده است که پس از انتخاب جانشین کلوپ، باید با ایده های جدید سازگار شود. کاپیتان دوم لیورپول گفته است:

احتمالا بگویم در مورد احساسم پیرامون سرمربی جدید دوگانگی وجود دارد. این یک موقعیت کاملا متفاوت خواهد بود و عجیب خواهد بود که در پیش فصل شرکت کنم و مجبور باشم سبک بازی جدیدی را اتخاذ کنم. در حال حاضر، بدون اینکه چیزی به من گفته شود، می دانم که سرمربی چگونه می خواهد بازی کنم. در پیش فصل می‌دانم که باید در چه فضایی سانتر کنم و در کجا پرسینگ انجام دهم، اما امسال، پیش فصل بعدی من پیام کاملا متفاوتی خواهد داشت. احساس عجیبی خواهد بود، با این حال چالش جدید را برای تیم، بازیکنان و باشگاه دوست دارم.

آرنولد در ادامه می‌گوید:

سرمربی جدید وارد می‌شود و سبک بازی ما را تغییر می‌دهد؛ این فرهنگ و پیام‌های متفاوتی به همراه خواهد داشت. اما تا زمانی که ذهنیت پیروزی، اشتیاق به برد و فشار درونی و تقاضای بردن جام‌ها و حضور در کورس قهرمانی در فصل آینده وجود داشته باشد، مهم نیست که سرمربی چه کسی باشد، ما مشکلی نخواهیم داشت. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است