Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه داده کاوی ایرنا: مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ امام خمینی (ره) برگزار و منتخب ملت ایران از سوی ولی فقیه به سِمت «ریاست جمهوری» منصوب شد. این مراسم با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های صدا و سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IR در شبکه‌های اجتماعی بصورت زنده پخش شد.  در این برنامه وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ارائه و پس از قرائت متن حکم تنفیذ رئیس جمهور منتخب و ایراد سخن توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رهبر انقلاب سخنرانی کردند.

به نوشته یک کانال تلگرامی، خبرگزاری‌های رویترز، آسوشیتدپرس و شبکه های تلویزیونی الجزیره مباشر، المیادین، المنار، روسیا الیوم، الاتجاه، المسیره و العهد از جمله رسانه‌هایی بودند که مراسم تنفیذ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی  رئیس جمهور منتخب را به صورت زنده و مستقیم پوشش دادند.

گروه داده کاوی ایرنا در گزارش پیش رو با بهره گیری از هوش مصنوعی، برجسته ترین موضوعات مرتبط با تنفیذ رییس جمهور منتخب در کانال های مجازی را که پربازدید شدند، رصد و در قالب محورهای مختلف ارائه کرده است:

گزارش وزیر کشور از روند برگزاری انتخابات سیزدهم  در مراسم تنفیذ

سخنان وزیر کشور در خصوص روند برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد مورد توجه کانال های مختف تلگرامی قرار گرفت. یک کانال تلگرامی به نقل از عبدالرضا رحمانی فضلی نوشت: آنچه انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری را از انتخابات های قبلی متمایز می کند، تحریم ها و جنگ اقتصادی و فشار حداکثری دشمن، فضاسازی کم سابقه معاندین، شرایط کرونا و مشکلات معیشتی و همین طور برگزاری ۴ انتخابات به صورت همزمان بود.

بازتاب سخنان رییس جمهور منتخب در کانال های مجازی

گزیده سخنان رییس جمهور منتخب بارها در فضای مجازی و در بسترهای مختلف تلگرامی، اینستاگرامی و توییتری بازنشر شد و مورد توجه و بحث و نظر کاربران قرار گرفت. یک کانال تلگرامی با انتشار محورهای اصلی سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی نوشت:

♦️پیام مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، تغییر وضع موجود بود/ ما به دنبال رفع تحریم خواهیم بود ولی سفره مردم را شرطی نخواهیم کرد

????شرط ادب بود در مراسم تنفیذ دست رهبر انقلاب را ببوسم اما به دلیل شرایط کرونا، این توفیق از من سلب شد

????انتخابات ۲۸ خرداد جلوه ای از مردم‌سالاری دینی بود. حماسه‌ای بود که دشمنان را ناامید کرد. در این حماسه همه مردم نقش داشتند

????درخواست مردم از دولت جدید این است که پایان بدهد به رانت‌خواری ها و پایان بدهد به فساد اداری

????تورم بیش از ۴۴ درصدی، رشد نقدینگی ۶۸۰ درصدی، سه برابر شدن بدهی‌های دولت از سال ۹۴ و کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیاردی وضعیت مردم را نامناسب کرده است. وضعیت مردم را امروز مناسب نمیدانیم. هم به دلیل دشمنی دشمنان و هم به دلیل کاستی ها و مشکلاتی که در درون داشتیم

????از همه بیشتر آنچه که مشکل ایجاد کرده، اعتماد مردم آسیب دیده است

????مردم از دولت جدید تحول میخواهند. این تحول مستند است به سند گام دوم انقلاب اسلامی

????ما به دنبال رفع تحریم خواهیم بود ولی سفره مردم را شرطی نخواهیم کرد

????پروردگارا تو خوب می دانی حضور من در این عرصه با چه انگیزه ای صورت گرفت فقط در یک کلمه اجرای عدالت بود

????مسئله کسر بودجه، مسئله ثبات بازار بورس، کنترل گرانی و تورم، مسئله کرونا و مسائل دیگری که شناخته شده و راهکارهای آن هم اندیشیده شده است.

قرائت متن حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب برای رییس جمهور منتخب

بازنشر متن حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی از سوی کانال های مختلف صورت گرفت و از جمله پست های پربازدید و پربازنشر در تلگرام محسوب شد. یک کانال تلگرامی در انتشار قسمتی از متن حکم تنفیذ رهبر انقلاب نوشت؛ امروز میهن عزیزمان، تشنه‌ خدمت و آماده‌ی حرکت جهشی در همه‌ی عرصه‌ها، و نیازمند مدیریّتی باکفایت و جهادی و دانا و شجاع است که بتواند توانمندی‌های آشکار و نهفته‌ی ملّت، بویژه جوانان را که بسیار فراتر از مشکلات است، بسیج کرده و به میدان کار و تلاش سازنده آورَد؛ موانع را از سر راه تولید بردارد. سیاست تقویت پول ملّی را بِجِد دنبال کند، و قشرهای متوسّط و پایین جامعه را که سنگینیِ مشکلات اقتصادی بر دوش آنها است، توانمند سازد؛ مدیریّتی که با مشی فرهنگی خردمندانه، مسیر اعتلای مادّی و معنوی ملّت ایران را هموار کرده، حرکت کشور به سمت جایگاه شایسته‌اش را شتاب بخشد.

تصویر حکم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران‌

گزیده سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ رییس جمهور منتخب

بسیاری از کانال های تلگرامی منتسب به جریان های مختلف سیاسی به بازنشر سخنان کامل و گزیده رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ رییس جمهور منتخب پرداختند. یک کانال تلگرامی حامی جریان اصولگرایی با انتشار گزیده ای از  سخنان ایشان نوشت:

????انشا الله که این روز برای مردم ایران مبارک باشد

????باید از دولت دوازدهم و همکاران تشکر کنیم و خسته نباشید می گویم

????برای جناب آقای رئیسی و دولت و همکارانشان توفیق کمک و عنایت ویژه میکینم

????تنوع دولت هایی که آمده اند، نشانه آزادی و سلامت انتخابات است

????توطئه تحریم انتخابات طراحی شده بود از مدتی پیش در محافل سیاسی دشمن و جمهوری اسلامی. در داخل هم برخی از روی قرض و برخی از روی غفلت همراهی مرکردند. اما مردم پاسخ خوبی به این ها دادند

????جا به جایی قدرت امیدآفرین است. کسان جدید وارد میدان می شوند، اراده های تازه ای وارد میدان می شود و این برای همه کسانیی که انگیزه خدمت دارند، امیدواری ایجاد می کند

????مسیر آقای رئیسی، مسیر درستی است. مسیری که کشور را به جایگاه خودش میرساند، تمسک به جایگاه اساسی انقلاب است.

تصاویر پربازدید از مراسم مراسم تنفیذ رییس جمهور منتخب

سایت منتسب به مقام معظم رهبری و حساب های توییتری، پیج اینستاگرامی و کانال تلگرامی رهبر معظم انقلاب به ارائه گزارش های تصویری از مراسم تنفیذ رییس حمهور منتخب پرداختند که در ادامه پربازدیدترین آنها آمده است:

واکنش مقامات رژیم صیهونیستی به تحلیف رییس جمهور منتخب در آستانه مراسم تنفیذ

کانال های مختلف تلگرامی به بازتاب حضور مقام ارشد اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی و خشم رژیم صهیونیستی از این اتفاق پرداختند. یک کانال تلگرامی در این باره نوشت: اتحادیه اروپا اعلام کرده است که هماهنگ کننده مذاکرات احیای توافق هسته ای و معاون مسئول سرویس سیاست خارجی اش را به مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران می فرستد که این تصمیم با واکنش رژیم صهیونیستی همراه بود.

برچسب‌ها مراسم تنفیذ سید ابراهیم رییسی مقام معظم رهبری داده كاوي

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم تنفیذ سید ابراهیم رییسی مقام معظم رهبری مراسم تنفیذ سید ابراهیم رییسی مقام معظم رهبری داده كاوي رییس جمهور منتخب سید ابراهیم رییسی یک کانال تلگرامی رهبر معظم انقلاب حجت الاسلام ریاست جمهوری رهبر انقلاب مراسم تنفیذ تنفیذ رییس متن حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کاربران فضای مجازی داخلی و خارجی در برابر کتمان رسانه های رژِیم صهیونیستی واکنش های زیادی داشته اند و با خلاقیت حقایق این حمله را بیان می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نامه‌های مردم استان سمنان به رییس جمهور
  • دومین روز سفر رییس جمهور به سمنان/ دامغانی‎ها میزبان رییسی
  • دیدار مردمی رییس جمهور با مردم دامغان آغاز شد
  • رییس جمهور وارد دامغان شد
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • رییس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس