Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@13:20:59 GMT

تفاوت بزرگ پاسور لهستان با شاگردان آلکنو +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۱۵۰۵

تفاوت بزرگ پاسور لهستان با شاگردان آلکنو +فیلم

‍‍‍‍‍‍

پاسور تیم ملی والیبال لهستان پس از حذف از المپیک توکیو گفت: به همه احترام می‌گذارم و وظیفه‌ام است که مصاحبه کنم.

به گزارش مشرق، فابیان دژیزگا، پاسور تیم ملی والیبال لهستان پس از شکست مقابل فرانسه و حذف از رقابت‌های المپیک توکیو با چشمانی اشک‌بار مقابل خبرنگاران قرار گرفت و اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم، اما در نهایت خود و خانواده‌مان را ناامید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من دوست دارم هرچه زودتر به رختکن بروم، اما به همه احترام می‌گذارم و این وظیفه من است که جلوی دوربین بایستم و مصاحبه کنم. ما از شکست‌مان خیلی متاسف هستیم. تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان به خوبی کارهای خود را انجام دادند، اما در نهایت بازنده شدیم.

پاسور لهستان در شرایطی با چشمانی اشک‌بار این صحبت‌ها را مطرح کرد که در پایان دیدار تیم‌های ملی والیبال کشورمان و ژاپن که با شکست شاگردان آلکنو و حذف آنها از المپیک همراه بود هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان حاضر به مصاحبه در میکسدزون نشدند.

آنها در تمام بازی‌های خود هم رفتار مشابهی داشتند، اما تندروان مربی تیم ملی دلیل این رفتار بازیکنان تیم ملی را خواسته کادرفنی اعلام کرد و گفت بعد از بازی با لهستان آلکنو از آنها خواست صحبتی نکنند تا تمرکزشان حفظ شود!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو لهستان مدال مصاحبه المپیک المپیک 2020 ژاپن ملی والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران فردا ( پنج‌شنبه) و از ۱۲:۳۰ در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی افغانستان خواهد رفت. جدالی هیجان انگیز و طعنه آمیز برابر تیمی که روی نیمکت خود از مربی‌ای ایرانی ( مجید مرتضایی ) بهره می‌برد و اسکلت اصلی آن‌ها را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که در لیگ باشگاهی ایران به میدان می‌روند و تقریبا با سبک و تاکتیک ایرانی کاملا آشنا هستند. از این جهت، تب و تاب این مسابقه بسیار بالا رفته است.

دقایقی پیش، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۶ امروز به وقت بانکوک و به مدت یک ساعت، دومین و آخرین تمرین خود را پیش از نبرد حساس با افغانستان را برگزار کرد.

*در تمرین امروز تیم ملی فوتسال چه گذشت؟

۱- تمرین در سالن فوتسال FA Thailand برگزار شد، این سالن در ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال تایلند قرار دارد.

۲- مسلم اولادقباد بهترین بازیکن آسیا در ۲۰۲۳ در اولین تمرین گروهی با آمادگی کامل حاضر شد و موفق به گلزنی شد که با تشویق سایر بازیکنان همراه شد.

۳- بازی تمرینی و گرم کردن به صورت ۸ نفره در فضای رقابتی و توام با کُری‌خوانی بازیکنان برگزار شد که تیم اصغرحسن‌زاده در این رقابت به پیروزی رسید.

۴- باقر محمدی و سعید مومنی دو گلر تیم ملی بسیار سرحال نشان دادند و در بازی تمرین و بعد از مهار هر ضربه برای بازیکنان کُری می‌خواندند.

۵- وجود پوستر «کارتون فوتبالیست‌ها» در لابی فدراسیون تایلند مورد توجه بازیکنان قرار گرفت.

۶- طبق پروتکل تمرین با کاور و توپ ویژه مسابقات انجام شد.

۷- شهاب سفال‌منش نکات فنی در خصوص تیم افغانستان و سبک بازی این تیم را با بازیکنان در میان گذاشت.

۸- وحید شمسایی سرمربی تیم دقایقی را به نرم‌ دوی دور زمین پرداخت. او هنوز هم به حفظ آمادگی جسمانی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

۹- سعید احمدعباسی به عادت همیشه در پایان تمرین به سمت چارچوب دروازه ضرباتی را نواخت. این کار‌ توسط مهاجمان برای تمرکز بیشتر در چارچوب‌شناسی انجام می‌شود.

۱۰- بازیکنان به همراه کادر فنی و تدارکات تیم بعد از پایان تمرین اقدام به جمع‌آوری بطری‌های خالی آب و مرتب کردن سالن کردند که با تشکر مسئول سالن همراه شد.

گزارش تصویری تمرین را در پی می بینید:

دیگر خبرها

  • نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟