Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی موسوی جم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در عید قربان امسال همانند سالهای گذشته، خیران و نیکوکاران استان مشارکت چشمگیری در اهدای قربانی و نذورات به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد داشتند.

وی افزود: مددکاران این نهاد در سطح روستاها و محل هایی که در عید قربان امسال ذبح و قربانی داشتند حضور پیدا کردند و با همکاری خیران نذورات در بین خانواده های نیازمند همان منطقه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: ۲۰۰ راس از دام‌‍ های سنگین به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از طرف یک خیر کردستانی که خارج از کشور زندگی می کند اهدا شد که بعد از ذبح و قربانی برای توزیع در بین مددجویان به شهرستانهای استان ارسال شده است.

موسوی جم یادآور شد: این خیر کردستانی در مناسبت های مختلف و در سالهای قبل نیز از طریق طرح اطعام نیازمندان و اهدای گوشت قربانی با این نهاد همکاری داشته است و سال گذشته نیز پنج واحد مسکونی به ارزش ۱۷ میلیارد ریال را برای مددجویان سنندجی خریداری و اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه در عید قربان سال گذشته میزان قربانی و نذورات خیران ۸۳ میلیارد ریال بود، افزود: در عید قربان امسال ۱۰۰ درصد رشد در میزان قربانی و توزیع گوشت در بین نیازمندان داشتیم.

درحال حاضر۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار نفر در سطح استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند، که ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند.

برچسب‌ها عید سعید قربان کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید قربان کردستان کمیته امداد امام خمینی عید سعید قربان کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج کمک های مردمی عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رییس دادگستری نی ریز گفت: بر اساس آمار، امسال تعداد زندانیان جرائم غیر عمد نی‌ریز ۱۸ نفر با جمع بدهی بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

غضنفرنژاد افزود: در این مراسم خیران بیش از یک میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد کمک کردند.

او ادامه داد: پارسال با کمک خیران و پیگیری‌های مستقیم رئیس و مجموعه اداره زندان نی‌ریز، ۱۲ نفر از محکومان جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

در جشن گلریزان سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در نی ریز به ترتیب ۱۸۰، ۴۸۰ و ۷۱۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده بود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • حضور داور کردستانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • موفقیت کاراته کای کردستانی در رقابت های کشوری
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان