Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:05:42 GMT

جباری: امیر مربی بزرگی است اما استقلال می‌برد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۱۷۵۵

جباری: امیر مربی بزرگی است اما استقلال می‌برد

علی جباری ستاره پیشین استقلال حفظ قایدی را برای ادامه موفقیت استقلال ضروری می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، علی جباری در مورد دیدار استقلال و گل گهر در نیمه نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: استقلال مصمم است که گل گهر را ببرد زیرا به جز این هیچ راهی برای کسب قهرمانی ندارد. انتظار هوادار این است که حتماً به جام برسد و سعی بچه ها بر این است که جام حذفی را به هر شکلی که شده با تمام مشکلات مدیریتی و غیره تصاحب کنند و لیاقت گرفتنش را نیز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط بچه‌ها باید باهوش عمل بکنند. احساسی بازی نکنند و عجله نکنند.


پیشکسوت استقلال در همین باره ادامه داد: در بازی قبلی با سپاهان دیدم که خط دفاعی مشکلاتی دارد و این مشکل را حتماً کادرفنی دیده و تذکر خواهد داد انشالله این بازی را به خاطر این که هوادار نیاز دارد و دوست دارد ببرند و بعد هم در مرحله نهایی جام را بگیرند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا شناخت سرمربی حریف یعنی امیر قلعه نویی استقلال روی بازی تاثیر گذار است یا خیر توضیح داد: مسلما امیر تجربه بالایی دارد ولی هواداران به این مسائل توجهی نمی کنند و تنها خواسته آنها این است که استقلال به فینال برسد. گل گهر  تیم خوبی است و امیر قلعه نویی زحمت زیادی کشیده و تیمش را به خوبی درست کرده و با انگیزه هستند، طبیعتا او هم دوست دارد تیمش به قهرمانی برسد. منتهی من پتانسیل استقلال را بهتر میبینم. طبق  آماری که تیم ما  در بازی‌های قبلی داشت همیشه استقلال پیروز بازی بوده انشالله که در این بازی هم پیروز خواهد شد. من به بچه‌های استقلال خیلی امید دارم.


مهاجم اسبق استقلال در مورد نگرانی هواداران این تیم بابت جدایی احتمالی مهدی قایدی عنوان کرد: صد در صد یا مهدی قائدی را حفظ کرد زیرا علاوه بر اینکه استقلال برای مسابقات به او نیاز دارد در لیگ قهرمانان آسیا به جز قایدی به چند بازیکن دیگر هم نیاز دارد و تیم باید تقویت شود ضمن اینکه اگر قایدی را از دست بدهند دچار مشکلات زیادی می شوند. این مهاجم ریز نقش برای استقلال یک مهره ویژه محسوب می شود.

علی جباری استقلال تهران مهدی قایدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی جباری استقلال تهران مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین