Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@16:40:07 GMT

کاوه رضایی به تیم بلژیکی پیوست + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۱۸۳۵

کاوه رضایی به تیم بلژیکی پیوست + عکس

مهاجم ایرانی تیم فوتبال بروژ بلژیک به تیمی دیگر از این کشور پیوست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اودهِوِرلی لوون بلژیک (OHL) اعلام کرد که کاوه رضایی با عقد قراردادی یک ساله با این باشگاه با بند تمدید به مدت یک فصل دیگر؛ به عضویت تیم فوتبال این باشگاه درآمده است.

در بخشی از معرفی رضایی در سایت باشگاه OHL آمده است: «رضایی که تاکنون 39 بار در ژوپیلر لیگ گلزنی کرده است، در ژوئن سال 2017 به بلژیک آمد و بلافاصله در رقابت‌ها هیجانی به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او در نخستین فصل خود 16 بار گلزنی و سپس فصل 19-2018 را مقتدرانه و به ثمر رساندن سه گل در چهار مسابقه آغاز کرد. موضوعی که باعث شد قراردادی سه ساله با بروژ امضا کند.

انتقال قرضی دوباره رضایی به یک تیم بلژیکی

او اولین دیدار ملی خود را در سپتامبر سال 2016 مقابل هند تجربه کرد و با پشت سر گذاشتن 14 بازی ملی، در کشور خود تاکنون در فولاد، سایپا، روب‌آهن و استقلال به میدان رفته است.»

ویم دکورته مدیر فنی باشگاه درخصوص این انتقال گفت: ما مهاجمی گلزن به تیم خود آوردیم که ژوپیلر لیگ را به خوبی می‌شناسد. کاوه علاقه‌مند است دوباره بازی کند و برای تیمش مهم باشد.

اودهورلی لوون با کسب دو امتیاز، در پایان هفته دوم ژوپیلر لیگ بلژیک در جایگاه دوازدهم جدول این مسابقات ایستاده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران کاوه رضایی لژیونرهای فوتبال ایران کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رضایی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی توره در حین اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و کنترل محور مواصلاتی یک دستگاه خودرو سواری که از جنوب عازم مرکز بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از خودرو تعداد ۴ هزار و ۳۵۰ عدد قرص غیر مجاز که به صورت فله‌ای در حال جابه جایی بود را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رضایی در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6086759

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)