Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:58:57 GMT

همه تیمهای لیگ برتر دشمن پرسپولیس هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۱۸۹۱

همه تیمهای لیگ برتر دشمن پرسپولیس هستند

پرسپولیس توانسته‌ ۵ سال متوالی قهرمان شود و کار بی‌نظیری کرده.این یک رکورد بی نظیر حتی در سطح آسیاست.

به گزارش "ورزش سه"، سهراب انتظاری مهاجم سابق سرخپوشان از گلات قهرمانی به وجد آمده است.او که سالها در پیراهن پرسپولیس گل زده هنوز تعصب ویژه‌ای به تیم سابقش دارد و در حین تعریفها فراموش نمی‌کند یحیی گل محمدی را هم ستایش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در این باره می‌گوید: به هواداران عزیزمان تبریک و یک خسته نباشید جانانه به کادر فنی و بازیکنان می گویم. واقعا دم بچه ها گرم. به دست آوردن یک چیز شاید راحت باشد ولی حفظ کردنش سخت است. اینکه پرسپولیس توانسته‌ ۵ سال متوالی قهرمان شود کار بی نظیری بوده آن هم در فوتبال ایران. من فکر می کنم پرسپولیس یک رکورد بی نظیر از خودش در آسیا به جا گذاشته. نمی توانیم بگوییم لیگمان حرفه ای است این موضوع نشات گرفته از زحمات بازیکنان است و طبیعتا کادرفنی برنامه ریزی درستی انجام داده.


او در همین باره ادامه داد: ما یکسری مشکلات عدیده در باشگاه داشتیم که تمام باشگاه های ایران با آن دست و پنجه نرم می کنند. از همه مهم تر مسائل مالی است ولی اینکه تیمی در این شرایط اینگونه بازی و قهرمانی را مال خود کند فوق العاده است . بخصوص که ‌من فکر می کنم تمام تیم های لیگ برتر دشمن پرسپولیس هستند و دوست ندارند این تیم به خاطر تکرر موفقیتها بازهم  قهرمان شود.


وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: این قهرمانی خیلی چسبید و  نکته مهمش این است که دو سالش در زمان یحیی بوده و او به عنوان یک مربی ایرانی باعث افتخار ما است.


انتظاری در مورد نگرانی‌ هواداران پرسپولیس بابت جدایی احتمالی ستاره هایشان به خاطر پیشنهادات نجومی که دارند گفت: اولا که این طبیعی است. من نمی دانم قرارداد بازیکنان ما چند ساله و به چه شکل است وقتی یک تیم قهرمان لیگ و نایب قهرمان آسیا می شود طبیعی است که بازیکنانش پیشنهاد داشته باشند و شکی در این مسئله نیست.  شاکله اصلی تیم ملی ایران را بازیکنان پرسپولیس تشکیل می دهند و این یک حسن است حتی بیرانوند و طارمی هم در تیم ملی قبلا عضو پرسپولیس بودند. برای نگهداشتن بازیکنان نیازمند یک مدیریت صحیح هستیم. ولی وقتی یک بازیکن دو میلیون یورو از یک تیم خارجی پیشنهاد دارد نمی آید با دو میلیارد در فوتبال ایران بازی کند.


انتظاری در پایان در مورد بازی پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس که دو روز پیش برگزار شد و پرسپولیس سه بر یک شکست خورد افزود: این یک‌ تورنمنت ۶ جانبه بود که به عنوان جام سلامت برگزار و در حمایت از پزشکان زحمت کش برگزار می شود. بازی خیلی خوبی بود. به استقلال بردش را تبریک می گویم. بازی داخل زمین جذابیت خودش را و تماشاچی هم داشت . آخر بازی همه با هم دست دادیم و خسته نباشید گفتیم دیگر سن و سالی از ما گذشته و اینکه به حواشی دامن نمی زنیم.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت. - اخبار ورزشی -

شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن گفت: در نیم‌فصل دوم نتایج آنطور که می‌خواستیم پیش‌ نرفت و روی دور باخت و مساوی بودیم و این در حالی است که در نیم‌فصل اول حتی در رده دوم جدول هم قرار گرفته بودیم. شرایط برای ما ناراحت‌کننده بود، ولی خوشبختانه برد مقابل تراکتور و آلومینیوم وضعیت‌مان را بهتر کرد و فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل سپاهان هم بازنده نباشیم.

ربیعی: شاید چون مظلومم بیشترین ضرر و زیان داوری را داشته‌ام

 

وی راجع به دیدار تیمش برابر تراکتور در جام حذفی خاطر نشان کرد: ما همانطور که لیگ برتر را جدی گرفته‌ایم بدون شک در جام حذفی هم با تمام انگیزه بازی خواهیم کرد، چون می‌توانیم با انجام پنج یا شش بازی قهرمان شویم و به آسیا راه پیدا کنیم. ما تراکتور را رفت و برگشت در لیگ برتر شکست دادیم و طبیعتاً آنها دنبال انتقام هستند و بعد از تغییر در کادر فنی انگیزه زیادی دارند. ما بازی سختی داریم، ولی می‌خواهیم برد مقابل تراکتور را تکرار کنیم.

مصلح در مورد اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: اول فصل فکر می‌کردم سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد و اکثر فوتبالی‌ها نیز چنین تصوری داشته‌اند، ولی نمی‌دانم چرا شرایط آنها در ادامه تغییر کرد. الان هم پرسپولیس و استقلال شانس‌های اصلی هستند و کار این دو تیم در شش بازی آخر اصلاً آسان نیست. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم کدام تیم قهرمان می‌شود، چون هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. ما هم باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا قرار است در این تیم بماند یا خیر، گفت: قرارداد من در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و خوشحالم که از لحاظ آماری بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم. من در ذوب‌آهن آرامش دارم و طبیعتاً اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم بمانم. در ذوب‌آهن حاشیه و جنجال نمی‌بینید و بازیکن با تمرکز کارش را انجام می‌دهد، حالا باید دید در پایان فصل شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...