Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت : ۳۲ نفر از دانش آموزان عضو پژوهش سراهای دانش آموزی این استان به مرحله دوم دوازدهمین المپیاد نانوی کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمد قویدل با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود : نخستین مرحله دوازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو دوشنبه چهارم مرداد جاری به صورت مجازی و با شرکت یکهزار و ۹۱۳ داوطلب هرمزگانی در سایت باشگاه نانو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت : بیش از ۴۰۰ نفر از دانش آموزان هرمزگانی در این ماراتن علمی شرکت کرده اند که ۳۲ نفر از آن‌ها به مرحله دوم راه یافتند.

معاون آموزش متوسطه هرمزگان اظهار داشت : از این تعداد ۱۱ نفر از ناحیه ۲ بندرعباس ، هفت نفر ناحیه یک بندرعباس ، ۶ نفر میناب ، سه نفر بندرلنگه ، ۲ نفر جاسک و بستک ، فین بندرعباس و بندرخمیر هر کدام یک نفر می باشند.

قویدل ادامه داد : سال گذشته ۱۲ نفر از دانش آموزان هرمزگانی موفق به راهیابی به مرحله دوم المپیاد نانو شدند که امسال تعداد آمار پذیرفته شدگان رشد چشمگیری داشته است.

وی اضافه کرد : آزمون مرحله دوم روز پنجشنبه چهارم شهریورماه به صورت حضوری برگزار می‌شود و در نهایت ۳۰ نفر برتر آزمون مرحله دوم، به مرحله سوم (مرحله عملی) راه پیدا خواهند کرد.

قابل ذکر است، المپیاد دانش‌آموزی نانو رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش المپیاد نانو مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ عباس فرامرزی با اشاره به تأثیر این طرح در پیشگیری از حوادث ناگوار برای دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌ها افزود: دانش‌آموزان بدلیل عدم تشخیص و درک از محیط پیرامونی و خطرات ترافیکی بایستی آموزش‌های ایمنی عبور و مرور را فرا گیرند.

وی اظهار داشت: در سال گذشته برای ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها، آموزش و توزیع اقلام ایمنی شامل هزار عدد کلاه ایمنی، نصب شب رنگ بر روی ۲۴۰۰ وسیله نقلیه موتوری و آموزش ۸ هزار نفر موتورسوار انجام شد.

فرامرزی یادآور شد: در سال جاری نیز طرح‌های ارتقای ایمنی تردد به کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها در حداقل ۶۰منطقه دیگر در دستور کار می‌باشد.

وی یادآور شد: همچنین طرح آشکارسازی هزار دستگاه ناوگان باری نیمه سنگین و سنگین استان برای ارتقای ایمنی تردد اجرایی شده و این روند ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم