Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کاشان از آغاز اجرای پارک تفریحی_گردشگری الهیه در این دوره مدیرت شهری خبرداد.

سعید ابریشمی راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه احداث پارکی با مساحت ۲۰ هکتار در داخل محدوده شهری تاکنون بی سابقه بوده، اظهار کرد: با احداث بلوار الهیه بحث جنگل‌کاری در این اراضی مطرح شد تا اینکه در این دوره اراضی این محدوده به صورت رسمی تحت عنوان احداث پارک با کاربری فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گرفت بنابراین از زمان طراحی یک پارک با تمامی امکانات در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فواره موزیکال، انواع سبک‌های پارک‌سازی؛ از جمله باغ ایرانی، باغ ژاپنی، باغ کودکان، باغ گل، باغ کتاب، بلوار سرداران شهید، نشیمن خانوادگی، قسمت بازی‌های مهیج و آبی، رستوران، کافی‌شاپ، کارتینگ، تالار چندمنظوره، فروشگاه، گلخانه، فضاهای ورزشی و… به عنوان امکانات این پارک نام برد.

شهردار کاشان گفت: عملیات عمرانی به طور تقریبی از آذرماه ۱۳۹۹ آغاز شده است و حداقل برای بهره‌برداری کامل تمامی فازها چهار سال زمان نیاز است البته در صورتی که پروژه با مشکلی رو به رو نشود فاز یک پارک الهیه تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: کل پروژه طبق برآورد سال ۱۳۹۹ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که در نظر داریم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فضاهای مختلفی که می‌تواند توجیه اقتصادی داشته باشد، کمتر از اعتبارات و درآمدهای عمومی شهرداری هزینه کنیم.

ابریشمی‌راد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه باید نام و یاد شهدا را در شهر زنده نگه داریم به همین خاطر تصمیم گرفته شد تا در بلوار سرداران شهید که در اصل مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری است، تندیس ۲۹ فرمانده شهید والامقام این خطه را قرار دهیم این تندیس‌ها در قالب دومین سمپوزیوم ملی مجسمه‌سازی کاشان در حال ساخت است که پس از اتمام در قسمتی از این مسیر ۴۵۰ متری نصب خواهد شد.

وی گفت: در طراحی پارک الهیه از اکثر مدل‌های طراحی بوستان استفاده شده است به عنوان مثال کاشان تا به امروز به نام باغ ژاپنی یا باغ گل نداشته است.

شهردار کاشان افزود: احداث پارک الهیه بر اساس مصوبه قانونی است و چون دولت این اراضی را با کاربری پارک و فضای سبز در اختیار شهرداری قرار داده است؛ در نتیجه امکان بهره‌برداری دیگری از این اراضی به جز همین کاربری وجود نخواهد داشت.

کد خبر 512165

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر کاشان بوستان گردشگری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت

نادر کاشانی بازیکن و کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال ایران امروز دار فانی را وداع کرد. مرحوم کاشانی طی چند سال گذشته با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد و مدتی هم در بیمارستان بستری بود.

این پیشکوست بسکتبال ایران در بازی‌های آسیایی ۱۹۶۶، ۱۹۷۰ و ۱۹۷۴ هم حضور داشت و سال ۱۳۵۷ از تیم ملی خداحافظی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان درگذشت نادر کاشانی را به خانواده و جامعه بسکتبال کشور تسلیت می‌گوید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان (فیلم)
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • دوستی منحصر به فرد طوطی کاکلی سیاه با یک شهدطوطیک + فیلم
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان + فیلم
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • قیمت تخم‌مرغ کاهش یافت
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • بهترین و عجیب ترین پارکی که در عمرتان دیده اید (فیلم)