Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر سلطانی، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای شورا به دنبال این هستند که با انتخاب فردی توانمند و دارای شاخص‌هایی چون کارآمدی، کاردانی، تدین، تعهد، سوابق مثبت و روشن، داشتن شناخت نسبت به شهر و نیازهای آن و داشتن برنامه و راهکارها برای عبور مشکلات موجود، شیراز را به جایگاه واقعی آن برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شورای ششم به منظور مشارکت دادن مردم در انتخاب شهردار شیراز، اقدام به طراحی سایتی برای معرفی افراد توانمند تصدی پست شهرداری کرد که از میان تمام گزینه‌های مطرح شده در گام نخست نام ۱۳۶ نفر استخراج شد.

سلطانی گفت: پس از بررسی اولیه صلاحیت این افراد بر اساس آیین نامه مصوب سال ۹۷ ابلاغی وزارت کشور و در نظر گرفتن شاخص‌های همچون مدرک و رشته تحصیلی و سوابق خدمت، در گام دوم ۳۵ نفر انتخاب شدند.
عضو منتخب شورای ششم شهر شیراز بیان کرد: اعضای این شورا پس از بررسی اولیه صلاحیت این ۳۵ نفر، فرمی در اختیار این افراد قرار داند که آنها برنامه‌های خود در خصوص مسائل مختلف شهر شیراز را اعلام کنند.
وی افزود: شورا تا پایان امروز پس از بررسی اولیه برنامه‌های ارائه شده از سوی این ۳۵ نفر، پنج تا ۱۰ نفر را برای مصاحبه حضوری برای ارائه برنامه‌هایشان به صحن شورا دعوت خواهد کرد.
او اظهار داشت: در هفته آتی نیز جلسات شورا در صحن برگزار خواهد شد و از این افراد خواسته می‌شود که با حضور در صحن شورا ضمن تشریح دقیق برنامه خود، پاسخگوی سوالات اعضای شورا نیز باشند.
سلطانی ابراز امیدواری کرد که اعضای شورای ششم حداکثر ظرف مدت ۲ هفته در انتخاب شهردار شیراز به نتیجه برسند.
وی، با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای ششم در روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه جاری (فردا) گفت: اعضای شورا بلافاصله پس از قرائت سوگند و برگزاری مراسم تحلیف نسبت به انتخاب فردی به عنوان سرپرست شهرداری اقدام خواهند کرد تا  امور شهر و شهرداری دچار آسیب نشود.

شورای شهر شیراز ۱۳ عضو دارد.

برچسب‌ها شورای شهر شیراز شهرداری شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شیراز شهرداری شیراز شورای شهر شیراز شهرداری شیراز فارس اعضای شورا شورای ششم شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!

جلسه برکناری شهردار اهواز بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضاء در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که به اصرار عجیب برخی از اعضای شورای شهر بنا بود از ساعت 9 صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز" برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از 40 دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع‌زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی 6 عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

12 جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضاء تشکیل نشد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه