Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار « تابناک» بهروز کاویانی شهردار شهریار، در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی با اشاره به در طی 18 ماه خدمت بنا را براین اساس گذاشتیم که خدمات قابل قبولی را برای شهروندان ارائه دهیم، اظهار کرد: در حوزه عمرانی سعی کردیم پروژ ه های نیمه کاره را به اتمام برسانیم تا جاییکه 80 درصد این پروژه ها تا به امروز محقق شده است و امروز نیز آماده افتتاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سایر حوزه ها سعی شد که زیر ساختی و زیر بنایی کارهایی انجام شود.

شهردار شهریار با بیان اینکه در بسیاری از حوزه ها با مشکلات فروانی مواجه بودیم، گفت: به عنوان مثال اگر شهرداری شهریار را با قدمت 69 ساله با شهرداری کرج که قدمت 70 ساله دارد، مقایسه کنیم از نظر امکانات از نظر ساختار اداری و از نظر نیازهایی که شهروندان ما در شهر شهریار دارند اصلا قابل مقایسه نیست ما در این مدت سعی کردیم از تجربیات خوب کلان شهرها استفاده کنیم.

وی افزود: شعار ما امروز در شهر شهریار این است که ما به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم به همین منظور در حوزه شهرسازی، نرم افزار شهروندسپاری بکارگیری شد. همچنین در حوزه نرم افزار مکاتبات اداری با مشکل مواجه بودیم؛ ولی امروز این نرم افزارها فراهم شده و شهروندان از منزل و به صورت غیر حضوری با شهرداری مکاتبات خودشان را درمیان می‌گذارند. در کنار موارد فوق برای ارائه خدمات بهتر برای شهروندان شهرداری الکترونیک را ایجاد کردیم.

کاویانی با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی این حوزه اظهار کرد: شهرداری با دفاتر اسناد رسمی ، بانک ها، به ویژه دفترخانه ها و جاهایی که استعلام می کنند تا با لینک شدن از طریق درگاه شهرداری خدمات را ارائه دهد تا اگر کسی نیاز به نقل و انتقال ملک داشت از درگاه الکترونیکی استفاده کند و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

وی ادامه داد: در گذشته سامانه 137، سامانه 1888 ، سامانه مدیریتی پروژه های ما در حوزه عمران کاملا به صورت دستی صورت وضعیت ها انجام می شد؛ ولی امروزه با خرید بهترین نرم افزار های الکترونیکی توانستیم خطاها را به صفر برسانیم.

حتی خیلی از مناطقی مجوز لازم را نداشتند اما با مجوز وزیر کشور ، شهر شهریار مجوز 4 منطقه و 6 ناحیه را دریافت کرد و این همان اصلاح ساختاری است که در شهرداری شهریار اتفاق افتاده است.

گفتنی در این مراسم «گرمخانه و مددسرای نگار » با حضور شهردار شهریار و فرماندار و جمعی کارکنان به صورت رسمی افتتاح شد. این گرمخانه در زمینی به مساحت ۲۸۵۰ متر مربع و زیربنای ۱۰۸۰ متر مربع ساخته شده است.

مددسرای نگار دارای یک سالن اصلی با ظرفیت ۳۰۰ نفر، شش سوئیت اقامتی، یک اتاق پزشک، یک اتاق مشاوره روانشناسی، دو اتاق اداری، چهار سرویس حمام و چهار سرویس بهداشتی، آشپزخانه و محوطه است که این پروژه با اعتباری بالغ بر6.5 میلیارد تومان ساخته شده است. لازم به ذکر است که زمین این گرمخانه اهدایی خانواده خانم خیشابه است.

لازم به ذکر آموزشگاه 12 کلاسه سپیده کاشانی، مرکز کنترل ترافیک شهرداری شهریار نیز همزمان با افتتاح این طرح ها به بهره برداری رسید.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی شهرداری شهریار خدمات الکترونیکی بهروز کاویانی هوشمندسازی المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز