Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی توسنگ اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری۱۱۶ شهرستان کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین موادمخدر به مرکز استان مطلع و با توجه به احتمال عبور این محموله از محور کهنوج-فاریاب در یک نقطه از این محور مستقر شدند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر عنوان کرد: در ادامه سرنشینان 3 دستگاه خودروی پژو عبوری از این محور در مواجهه با حضور ماموران با دورزدن و حرکت خلاف جهت به سمت ماموران آتش گشودند و پس از رویارویی با تعقیب و مراقبت و آتش پرحجم تکاوران پلیس هر یک به سمتی فرار و سرنشینان یکی از خودروها با ادامه تیراندازی به سمت ماموران، بار همراه خود را به بیرون از خودرو پرتاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در ادامه این درگیری با سرعت عمل و موضع‌گیری مناسب ماموران،  یک دستگاه خودروی دیگر قاچاقچیان هم از حرکت باز ایستاد و سرنشینان آن با استفاده از عوارض طبیعی اطراف جاده از دید خارج شدند که ماموران در بازرسی از این خودرو یک قبضه سلاح کلاش با ۳۰ تیر جنگی و در پاکسازی منطقه نیز ۲۳۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

توسنگ بیان داشت: طی این درگیری سخت و پیچیده یکی از قاچاقچیان مسلح که نقش راه پاک کن این محموله را بر عهده داشت دستگیر و در ادامه مشخص شد یکی دیگر از قاچاقچیان مسلح نیز به هلاکت رسیده است که تلاش ها برای شناسایی و دستگیری سایر قاچاقچیان فراری ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: درگیری تکاوران پلیس مواد مخدر قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا مأموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی مواد مخدر بود را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل ۴ متهم را غافلگیر و در بازرسی از دو خودروی تیزرو در این محل ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش کشف و دو قبضه سلاح جنگی را کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6088422

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی