Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:12:03 GMT

آمفی‌تئاتر روباز باغ کتاب تهران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۲۴۱۵

آمفی‌تئاتر روباز باغ کتاب تهران افتتاح شد

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این آیین روز گذشته با حضور پیروز حناچی شهردار، حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، مجسن جلالی فراهانی مدیرعامل باغ کتاب تهران و جمعی از مسئولان برگزار شد.

شهردار تهران در این آیین اظهارداشت: مدت‌ها بود که برنامه‌ریزی برای افتتاح آمفی تئاتر روباز باغ کتاب، چند استودیو در طبقات پایین و فروش آنلاین کتاب و محصولاتی که در بازار باغ کتاب عرضه می‌شود، انجام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی با بیان اینکه این مجموعه پیش از این به صورت غیررسمی افتتاح شده بود و امروز به صورت نمادین افتتاح شد، افزود: این مجموعه‌ها در همه شرایط و به ویژه در شرایط کرونایی مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی درباره تاثیرات فرهنگی این مجموعه‌ها و فروش آنلاین کتاب در جامعه بیان کرد: با توجه به تحرکات محدود در شرایط کرونا، عرضه خدمات اینترنتی ارزش ویژه‌ای پیدا کرده و خوشبختانه باغ کتاب نیز این سرویس را تا یک سقف مشخص به شکل رایگان برای خریداران فراهم می‌کند که اقدام مثبت و موثر خواهد بود.

به گفته حناچی، وجود سالن آمفی تئاتر روباز نیز در شرایط کرونا که مردم نیازمند تفریح و استفاده از فضای روباز هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

همچنین مدیرعامل باغ کتاب تهران با بیان اینکه در این چند سال بخش‌های متعددی در باغ کتاب افتتاح شده است، اظهارداشت: این مجموعه در سال ۱۳۹۶ با هفت بخش آغاز به کار کرد و امروز ۳۰ بهره‌بردار مستقر داریم.

وی گفت: یکی از بخش‌های مهمی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به باغ کتاب اضافه شد، پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب بود که یک استودیوی ضبط موسیقی بسیار بزرگ دارد و گروه‌های بزرگ تا ۷۰ نفر نوازنده می‌توانند از آن استفاده کنند. یک بلک باکس با ۱۸۰ نفر ظرفیت برای اجرای نمایش و سالن اصلی تئاتر آن هم با یک سن بسیار بزرگ به مساحت ۱۵۰ مترمربع، ۲۸۰ نفر ظرفیت تماشاگر دارد. این مجموعه در اوایل شیوع ویروس کرونا آماده شد و در یک سال اخیر به عنوان سالن تمرین در اختیار گروه‌ها قرار می‌گیرد.

جلالی فراهانی افزود: فروشگاه اینترنتی باغ کتاب هم چند ماهی است راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند به صورت اینترنتی کتاب و سایر کالاهای باغ کتاب را از سایت shop.bagheketab.com خریداری کنند.

برچسب‌ها پیروز حناچی باغ کتاب تهران شهرداری تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروز حناچی باغ کتاب تهران شهرداری تهران پیروز حناچی باغ کتاب تهران شهرداری تهران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران باغ کتاب تهران افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، «نقاشی قشنگ»  به نویسندگی لعیا اعتمادی نویسنده حوزه کودک و نوجوان  یکی از جلد‌های مجموعه ۱۲ جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا (ع) است.   نویسنده کتاب لعیا اعتمادی داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا (ع) مبنی بر اینکه تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد. نوشته  است.   ماجرای این قصه در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی می‌شود.    کتاب «نقاشی قشنگ» در ۲۴صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت ۴۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.   هم چنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • این خبرها را از دست ندهید
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد