Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۱ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۷۴۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۸۸۵ هزار و ۲۹۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴ میلیون و ۲۴ هزار و ۳۵ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir ثبت نام کنند.

در عین حال از دیروز تا امروز(۱۳ مردادماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۳۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۲۶۳  نفر از آنان بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۱۹ هزار و ۸۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۹۲ هزار و ۱۹۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۴۴۴ هزار و ۷۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۵۹۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۶ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۳۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۸۵ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی، ۵۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت بهداشت فوتی کرونا در ایران آمار کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور هوای شهرهای اهواز، سوسنگرد، ماهشهر، خرمشهر و اندیمشک امروز دوشنبه در وضعیت آلوده قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۳۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه‌های شهر اهواز شامل استانداری ۱۵۲، حفاری ۱۴۹ و نیوساید ۱۵۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

همچنین هوای شهرهای اندیمشک ۱۰۱، خرمشهر ۱۲۱، ماهشهر ۱۲۳ و سوسنگرد ۱۴۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت نارنجی آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کد خبر 746821

دیگر خبرها

  • زاهدان رکوردار هوای ناسالم در کشور/ شاخص کیفی ۲۴ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • خلاقیت بامزه یک هموطن در ساخت یک مینی نیسان (فیلم)
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • اجرای طرح جمع آوری فاضلاب سیاه اسطلخ رشت از امروز
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • آلودگی هوا در ۵ شهر استان خوزستان
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان