Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی صبح امروز -چهارشنبه- در جلسه هیات دولت حضور یافت.  

در جلسه هیات دولت، تأمین کالاهای اساسی و دارو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزیران جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت گزارشی از آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی، دارو و ذخایر کشور ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه، اسحاق جهانگیری ضمن تبریک مجدد انتخاب حجت‌الاسلام رییسی به عنوان رییس جمهوری، گفت: اعضای دولت دوازدهم از هرگونه کمک، مشاوره و انتقال تجربه به دولت جدید دریغ نخواهند کرد.

در این جلسه سایر اعضای دولت نیز انتخاب حجت‌الاسلام رییسی را تبریک گفتند.

برچسب‌ها کالاهای اساسی سید ابراهیم رییسی اسحاق جهانگیری دولت دولت دوازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالاهای اساسی سید ابراهیم رییسی اسحاق جهانگیری کالاهای اساسی سید ابراهیم رییسی اسحاق جهانگیری دولت دولت دوازدهم کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار سه شهید والامقام، تصریح کرد: این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، حمید و حسین دهنوی، موجب تأثر خاطر شد.

این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

این ضایعه را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رییسی

رییس جمهوری اسلامی ایران

سید ابراهیم رییسی

رییس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6079458

دیگر خبرها

  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • تامین ارز صنایع ،دارو و کالاهای اساسی از مرز ۱.۹ میلیارد دلار گذشت
  • اختصاص ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالاهای اساسی و دارو