Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال و گل گهر در جدالی حساس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال در دیداری حساس و حیاتی امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهد رفت.

با توجه به اینکه دو تیم به دنبال کسب سهیمه آسیایی و قهرمانی در این مسابقات هستند و از طرفی در هفته های اخیر حواشی ایجاد سده در امر داوری و همچنین تقابل امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی به نظر می‌رسد شاهد یک دیدار فینال گونه قبل از بازی نهایی جام حذفی بین دوم تیم استقلال و گل گهر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی در حالی برای چهارمین بار به عنوان سرمربی برابر هم قرار می‌گیرند که در ۳ دور تقابل گذشته این فرهاد مجیدی بود که توانسته استاد خود را شکست دهد و حالا امیر قلعه نویی که آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر را با کاپیتانی فرهاد مجیدی رقم بزند به دنبال این است که با پیروزی در برابر استقلال و مجیدی برای نخستین بار گل گهر را راهی فینال جام حذفی کند.

همچنین در آخرین تقابل این دو سرمربی در جام حذفی فرهاد مجیدی و استقلال موفق شدند در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در فصل گذشته موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی را شکست دهند.

 

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر سیرجان استقلال امیر قلعه نویی فرهاد مجیدی استقلال استقلال تهران استقلال و گل گهر سیرجان امیر قلعه نویی جام حذفی ایران فرهاد مجیدی گل گهر سیرجان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس امیر قلعه نویی نهایی جام حذفی فرهاد مجیدی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سفر ترکیه حضور داشت یکشنبه گذشته به کشور بازگشت. او قصد دارد قبل از سفر به همراه مجید جلالی به کوالالاممپور برای حضور در کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دیداری با مهدی تاج رئیس فدراسیون داشته باشد.

در این دیدار قرار است علاوه بر ارائه گزارش به رئیس فدراسیون درباره برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بازی‌های خردادماه تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در خصوص بدهی‌های معوقه کادرفنی تیم ملی ایران نیز صحبت شود.

تاج که وعده پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای کادر فنی را داده است قصد دارد طبق درخواست قلعه نویی با مربیان فعلی تیم ملی ایران تمدید قرارداد کند. همچنین آنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی او نیز قرار است به زودی قراردادش تمدید شود تا به فعالیت خود با این تیم ادامه دهد.

باید دید خروجی جلسه این دو نفر که به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده برگزار می‌شود چه سرنوشتی را برای دستیاران داخلی و خارجی قلعه نویی رقم می‌زند.

کد خبر 6086714

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون