Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@16:36:34 GMT

تیم جدید کاوه رضایی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۲۷۲۲

تیم جدید کاوه رضایی مشخص شد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اسپورتال، کاوه رضایی مهاجم باشگاه بروژ که به صورت قرضی در شارلوا بازی می‌کرد به تیم لوون فروخته شد. رضایی در آگوست ۲۰۱۸ به مقام قهرمانی کشور بلژیک رسید اما هرگز نتوانست به کار خود در بروخه ادامه دهد.

در دو فصل گذشته، ملی پوش ایرانی به اسپورتینگ شارلروا قرض داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا رضایی به طور دائم عازم لوون شد. او قراردادی را به مدت یک فصل امضا کرده است که می تواند برای یک فصل دیگر نیز تمدید شود. 

ملی پوش ایرانی در ژوئن ۲۰۱۷ به بلژیک  آمد و بلافاصله درخشش خود را شروع کرد. در اولین فصل حضورش در اسپورتینگ شارلوا  ۱۶ بار گلزنی کرد. رضایی همچنین فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ را با سه گل در چهار بازی به خوبی  آغاز کرد. این باعث شد تا او در پایان آگوست ۲۰۱۸ به بروخه برود.

رضایی هرگز نتوانست با آبی-مشکی پوشان خودش را نشان دهد. باشگاه در دو فصل گذشته مهاجم ایرانی را به اسپورتینگ شارلوا قرض داد. کاوه دوباره عملکرد خوب خود را در شارلوا نشان داد زیرا در ۵۴ بازی  ۲۲ گل به ثمر رساند. 

کد خبر 618836 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد

ورزشگاه دیدار آبی پوشان و سپاهان اعلام شد

طرفداری | ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

مسابقه دو تیم آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • فیزیکدان ایرانی، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کرد
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه