Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از شلیک سه راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال اراضی اشغالی در مرز با لبنان خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های صهیویست از به صدا در آمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین «کریات شمونه» در مرز با لبنان خبر دادند.


شلیک ۳ راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی


الجزیره گزارش داد که ۳ راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده که دو راکت به منطقه کریات شمونه در شمال اراضی اشغالی اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید اصابت راکت، گفت که این راکت در شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در مرز فلسطین اشغالی با لبنان اصابت کرده است.

ارتش رژیم اسرائیل می‌گوید سه راکت شلیک شده از لبنان را رصد کرده که دو راکت در داخل فلسطین اشغالی فرود آمده و سومی نیز در داخل لبنان اصابت کرده است.

شبکه عبری‌زبان کان اعلام کرد که مقامات نظامی و امنیتی اسرائیلی جلسه‌ای اضطراری را با حضور نفتالی بنت نخست وزیر و بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به منظور برآورد اوضاع پس از حمله راکتی از سمت لبنان برگزار کردند.

منطقه کریات شمونه در شمالی‌ترین بخش از فلسطین اشغالی و نزدیک جولان اشغالی سوریه و مرز لبنان قرار دارد.

همزمان منابع صهیونیست گفتند که این رژیم از شهرک نشینان خواسته بعد از اصابت راکت در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» وارد پناهگا‌های خود شوند.

رادیو رژیم صهیونیستی از مداوای چهار نفر که بر اثر ترس از اصابت دو راکت در شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه زخمی شده بودند، خبر داد.

تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از شمال فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که اصابت این راکت باعث وقوع آتش سوزی شده و ستونی از دود به آسمان بلند شده است.

هنوز فردی یا گروهی مسئولیت شلیک راکت‌ها به شمال فلسطین اشغالی را برعهده نگرفته است. با این حال، اصابت دو راکت‌ها به شهرک‌های صهیونیست‌نشین و به دنبال آن مشتعل شدن محل اصابت حکایت از شکست دیگری برای تل آویو است.

رژیم صهیونیستی همیشه به این مباهات می‌کرد که سامانه‌های موشکی آن تنها راکت‌ها و موشک‌هایی را رهگیری و به آن‌ها شلیک می‌کند که در فضای باز سقوط کند و خطری نداشته باشد.

تصاویر منتشر شده از محل اصابت راکت ادعایی نشان می‌دهد که این راکت درست در وسط منطقه مسکونی فرود آمده و باعث ایجاد آتش سوزی در این منطقه شده است.

گذشته از این، اصابت راکت به داخل فلسطین اشغالی در حالی اتفاق می‌افتد که رژیم صهیونیستی به دنبال گزارش‌هایی از تهدید‌های موشکی حزب الله، از دوشنبه این هفته در امتداد همه مرز‌های خود با لبنان نیرو مستقر کرده و در حال انجام تمرین نظامی موسوم به «اشعه‌های خورشید» است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جلسه اضطراری شهرک های صهیونیست نشین رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی کریات شمونه اصابت راکت دو راکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی

حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان به اهداف صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد سه موشک از لبنان به سمت پایگاه‌های صیهونیستی در الجلیل غربی (شمال فلسطین اشغالی) شلیک شده است.

خبرنگار الجزیره افزود: عصر امروز هفت موشک نیز از جنوب لبنان به سمت پایگاه صهیونیستی «الزبدین» در مزارع اشغالی شبعا شلیک شده است.

همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گفت: حزب‌الله یک نقطه در اطراف پایگاه الضهیره را هدف قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند همزمان با این حملات، صدای آژیر خطر در عرب العرامشه، و مناطقی در الجلیل غربی به دلیل احتمال نفوذ یک پهپاد به ‌صدا درآمده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان