Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@10:48:01 GMT

تردیدهای یحیی گل محمدی در مورد خط حمله

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۲۸۶۳

وضعیت مبهم مغانلو باعث شده تردیدهایی در مورد جذب مهاجم در اردوی پرسپولیس ایجاد شود

به گزارش طرفداری، هنوز وضعیت خط حمله پرسپولیس برای لیگ بیست و یکم مشخص نیست.

بی تردید بزرگترین چالش کادرفنی پرسپولیس بعد از جدایی کنعانی زادگان، احتمال حضور نداشتن شهریار مغانلو در این تیم با توجه به درخواست 500 هزار دلاری سانتاکلاراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تمام تلاش باشگاه و خود مغانلو این است در مذاکرات فشرده با مدیران باشگاه پرتغالی شرایط برای انتقال دوباره مغانلو فراهم شود که در این صورت پرسپولیس هیچ کمبودی در خط حمله نداشته و نیازی به جذب بازیکن ندارد و گل محمدی تمام نیروی خود را متوجه جذب مدافع میانی خواهد کرد اما در صورت جدایی شماره 70، سرمربی پرسپولیس چاره ای ندارد جز این که از میان گزینه‌های داخلی خود یک مهاجم در حد و اندازه های مغانلو جذب کند.

به هر حال نباید از این موضوع هم گذشت که سپاهان هم به دنبال جذب شهریار مغانلو، بازیکن کلیدی فصل گذشته پرسپولیس است و گویا شهریار بخشی از معامله حضور محبی در سانتاکلارا است. نزدیکان باشگاه پرسپولیس می گویند در صورتی که سپاهان موفق به انتقال شهریار به نقش جهان شود، سجاد شهباززاده گزینه اول گل محمدی برای انتقال به پرسپولیس خواهد بود. شایعه شده در صورت جذب شهریار، سجاد شهباززاده ممکن است از این تیم جدا شود، هرچند سجاد هنوز با سپاهان قرارداد دارد.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! اصغر شرفی: المپیک را با سفر توریستی اشتباه گرفتند / به زور قهوه و چای که نمی شود در المپیک مدال گرفت! پیروزی حسن یزدانی مقابل استفان رایشموت در مرحله یک چهارم نهایی کشتی آزاد المپیک توکیو / فیلم واکنش رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا به شایعه دوپینگ قهرمان دوی 100 متر در المپیک توکیو تعجب قهرمان دو 400 متر با مانع المپیک توکیو از شکستن رکورد جهان و المپیک / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ یادگار محمدی اظهار کرد: طی سال گذشته تعداد پنج هزار و ۸۱۸ فقره بازرسی و ۷۱۱ فقره نمونه برداری از واحد‌های تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه استان انجام شده است.
وی افزود: همچنین ۹۷ فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین‌های بازی از سوی کارشناسان این اداره کل، صورت گرفته است.
سرپرست اداره کل استاندارد استان ایلام، هدف از نمونه برداری و آزمون کالا‌های تولیدی را انطباق آن‌ها با شرایط و مقررات استاندارد‌های ملی دانست و تصریح کرد: در صورت منطبق نبودن محصولات تولید شده با استاندارد‌های ملی، متخلفان مجازات خواهند شد.

محمدی تشریح کرد: در بازرسی از واحد‌های تولیدی بر عملکرد آن‌ها نظارت جدی انجام می‌شود و در صورت نداشتن پروانه استاندارد، صدور و تمدید، فعالیت واحد‌ها و مجوز آن‌ها تعلیق و ابطال خواهد شد.

در استان ایلام ۲۲۳ واحد تولیدی زیر پوشش اداره کل استاندارد وجود دارد که ۱۵۲ واحد آن فعال است.

دیگر خبرها

  • علت تردید گل محمدی چیست؟
  • مقصد غافلگیرکننده یحیی گل‌ محمدی مشخص شد (فیلم)
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • فوری؛ یحیی گل محمدی در آستانه هدایت تیم ملی امید!
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج