Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@19:34:21 GMT

کرونا میزبانی مسابقات هندبال را از کره‌جنوبی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۲۸۶۴

کنفدراسیون هندبال آسیا میزبان قهرمانی زنان آسیا را تغییر داد

به گزارش طرفداری، بر اساس اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جهان که قرار بود به میزبانی کره جنوبی برگزار شود با توجه به شرایط کرونا و مخالفت دولت کره‌جنوبی با برگزاری این رقابت‌ها با توجه به وضعیت کرونا، کنفدراسیون هندبال آسیا در سایت رسمی خود اعلام کرد، این رقابت‌ها از 24 شهریور لغایت 3 مهرماه 1400 در اردن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان هم اکنون جهت شرکت در این رقابت‌ها در  چهارمین مرحله اردوی آمادگی خود در تهران به سر می‌برد.

با توجه به شرایط سخت کرونا در کشورمان، فدراسیون هندبال آسیا زنگ خطر را برای میزبانی ایران هم به صدا درآورد و با اشاره به وضعیت نامطلوب ایران و تاکید بر اینکه کشورمان در سطح آسیا و جهان در شرایط بدی از لحاظ پاندومی کرونا قرار گرفته است، امکان تغییر میزبانی مسابقات وجود دارد که در همین راستا نیز جلسه ویدئو کنفرانس با حضور مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش ایران، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و میترا نوری عضو هیئت رئیسه فدراسیون برگزار شد که فدراسیون آسیا با ابراز نگرانی شدید از وضعیت کرونا در ایران، تدوام این وضعیت را منجر به اخذ تصمیم جدی از سوی فدراسیون هندبال این قاره دانست.

پس از ارائه صحبت های معاون وزارت ورزش و همچنین رئیس فدراسیون هندبال ایران و ارائه مطالب ضروری و راهکارها مقرر شد در راستای بررسی مجدد شرایط کشورمان، فدراسیون هندبال آسیا تصمیم گیری در این خصوص را به یک ماه آینده و بررسی مجدد شرایط ایران موکول کند.

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! اصغر شرفی: المپیک را با سفر توریستی اشتباه گرفتند / به زور قهوه و چای که نمی شود در المپیک مدال گرفت! پیروزی حسن یزدانی مقابل استفان رایشموت در مرحله یک چهارم نهایی کشتی آزاد المپیک توکیو / فیلم واکنش رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا به شایعه دوپینگ قهرمان دوی 100 متر در المپیک توکیو تعجب قهرمان دو 400 متر با مانع المپیک توکیو از شکستن رکورد جهان و المپیک / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون هندبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید