Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتیاز تیم فوتسال منصوری قرچک رسما واگذار شد.

به گزارش ایسنا، پس از رایزنی‌های مختف در نهایت امتیاز تیم فوتسال منصوری قرچک به چیپس کامل مشهد واگذار شد.

تیم منصوری که به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان از مدت‌ها پیش در صدد واگذاری امتیاز خود بود، در نهایت با مدیران باشگاه چیپس کامل مشهد به توافق رسید و در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر به تیم مشهدی واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم چیپس کامل فصل گذشته در لیگ دسته اول حضور داشت و امروز با دریافت خروج از استان، رسما امتیاز تیم منصوری قرچک را در اختیار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال منصوری قرچک امتیاز تیم چیپس کامل واگذار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

کویت نیز مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت تا تیم ملی فوتسال کشورمان، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن راهی دور حذفی جام ملت‌های آسیا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتسال ایران و کویت از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک بانکوک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 4 بر صفر تیم کشورمان همراه بود.

سفال‌منش: تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟ تشنه این بازی هستیم

عبدالرحمان بازیکن تیم کویت در دقایق ابتدایی مسابقه، دروازه تیم خودی را به اشتباه گشود و در ادامه، سالار آقاپور گل دوم را برای ایران به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز سعید احمد عباسی دو بار موفق به گلزنی شد تا پیروزی شاگردان وحید شمسایی را قاطع‌تر کند و با چهار امتیاز، در صدر جدول آقای گلی جام بایستد.

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان با 9 امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. ایران در این دور مقابل تیم دوم گروه C یعنی قرقیزستان صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند