Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-23@19:09:07 GMT

صدور مجوز اصولی پارک علم و فناوری نیرو

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۳۰۵۶

صدور مجوز اصولی پارک علم و فناوری نیرو

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: مجوز اصولی پارک علم و فناوری نیرو توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدصالح اولیا افزود: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به درخواست وزیر نیرو و پس از ارائه مطالعات و سوابق فعالیت‌های مرتبط در وزارت نیرو، مصوبه شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی مبنی بر صدور مجوز اصولی پارک علم و فناوری نیرو را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: در این مصوبه بر ماموریت و کارکرد پارک در سطح ملی و در نظر گرفتن آن به مثابه نهادی مستقل و تاثیرگذار در اکوسیستم نوآوری و فناوری حوزه نیرو تاکید شده است.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو خاطرنشان‌کرد: در سند زیست‌بوم نوآوری نیرو که در مراسم هفته پژوهش سال ۱۳۹۹ توسط وزیر نیرو رونمایی شد، پارک علم و فناوری نیرو به عنوان یکی از عناصر کلیدی و پروژه‌های پیشران در نظر گرفته شد و انتظار می‌رود با تکمیل این عناصر و تقویت تعاملات بین آنها، شاهد ارتقای فعالیت‌های زیست‌بوم نوآوری نیرو برای رشد صنعت آب و برق در کشور باشیم.

بیست و یکم فروردین ماه امسال معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو به تلاش برای ایجاد پارک علم و فناوری در صنعت آب و برق اشاره و خاطرنشان‌کرد: اکنون به دنبال اخذ مجوز ایجاد این پارک از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستیم و امید است به‌زودی این مجوز نیز اخذ شود.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) محمد صالح اولیا وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو پاون وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو پارک علم و فناوری نیرو وزارت نیرو وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری از سوی بخش خصوصی صادر شد.
هادی قاسمی افزود: برای راه‌اندازی این مجتمع گردشگری ۴۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.
سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: با بهره‌برداری از این مجتمع گردشگری در شهرستان سامان زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۸ نفر فراهم خواهد شد.
وی گفت: چهارمحال و بختیاری معروف به بام ایران، بیشترین ارتفاع از سطح دریا را دارد و سرچشمه رودخانه‌های بزرگی مانند زاینده‌رود، کارون و بخشی از رودخانه دز بوده که به‌واسطه جاذبه‌ها بی‌شمار در حوزه طبیعت‌گردی به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران معروف شده است.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد