Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ امین یادگارنژاد افزود: آن دسته از شهروندانی که قصد فعال سازی بسته اینترنتی رایگان ویژه ماه محرم را دارند، فقط از طریق پورتال رسمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: در این رابطه امکان دارد کلاهبرداران با ارسال لینک‌های جعلی، به بهانه در اختیار قرار دادن اینترنت رایگان در شبکه‌های اجتماعی، کاربران را به سایت‌های جعلی هدایت و اقدام به سرقت اطلاعات هویتی آن ها کرده و با داشتن این اطلاعات در آینده از آنها سواستفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ یادگارنژاد ادامه داد: بیشتر این لینک‌ها کاربران را به صفحات جعلی ارجاع می‌دهند و با داشتن اطلاعات هویتی به راحتی از این اطلاعات علیه خود شهروندان استفاده می‌کنند .

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: افراد فریب برخی از پیام‌ها و آگهی‌های تبلیغات منتشر شده در فضای مجازی در کانال‌ها و گروه‌ها با وعده‌ اینترنت رایگان را نخورند و توجه داشته باشند فقط از طریق سایت اینترنتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به ثبت‌نام و دریافت بسته اینترنتی رایگان ویژه محرم کرده و به‌هیچ وجه لینک‌های ارسالی در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی با عنوان ثبت‌نام و دریافت اینترنت رایگان را دانلود نکرده و یا اطلاعات خود را در آنها ثبت نکنند.

سرهنگ یادگارنژاد با بیان اینکه برای دریافت بسته هیچ نیازی به ارسال کد فعال سازی یا برقراری تماس نیست، تصریح کرد: ثبت‌نام فقط از طریق سایت اینترنتی به نشانی https://ictgifts.ir صورت می‌گیرد.

وی گفت: به شهروندان توصیه می شود موارد نامتعارف و مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

برچسب‌ها کرمان ایرنا پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا پلیس فتا کرمان ایرنا پلیس فتا پلیس فتا ثبت نام لینک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت‌نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وب‌گاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است
  • آموزش تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ + لینک سایت sanjesh.org
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • کلاهبرداری از طریق لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
  • ۱۰تکنیک پیشرفته برای رتبه‌بندی بهتر درسال۲۰۲۴!