Web Analytics Made Easy - Statcounter

توزیع اعتبار استانی بخشی از اعتبارات قرض‌الحسنه کارآفرینی و اشتغال‌زایی جهت بهره‌مندی جامعه ایثارگری از محل منابع بانک ملی انجام پذیرفت.

به گزارش ایسنا، نخستین مرحله از توزیع اعتبارات مربوط به منابع قرض‌الحسنه کارآفرینی و اشتغال‌زایی جامعه ایثارگری از محل منابع پیش‌بینی‌شده در بند «ب» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور از محل اعتبارات بانک ملی، توسط صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران انجام و به ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است به استناد بند «پ» ماده ۸۹ قانون برنامه ششم توسعه، دولت (بانک مرکزی) موظف است همه‌ساله حداقل ده درصد (۱۰%) منابع قرض‌الحسنه تمامی بانک‌ها و مؤسسات پولی و اعتباری دولتی را در چارچوب بودجه سنواتی جهت اشتغال ایثارگران از طریق صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران اختصاص دهد.
همچنین در این راستا نخستین مرحله از توزیع اعتبارات مربوط به سایر بانک‌های عامل طی ماه گذشته توسط صندوق انجام پذیرفته است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانواده های شهدا و ایثارگران قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور آسایش بانوانی که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، طرح وامی به نام «اندوخته بانوان» را تدارک دیده است.

بانک مهر ایران برای خانم‌های دارای حساب مخصوص طرح اندوخته بانوان در هر یک از شعب خود، وام ۱۰۰ میلیون تومانی را تدارک دیده است. البته بانوان به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل ۸۰۰ هزار تومان به مدت چهار ماه در حساب خود نگهداری کنند. به منظور پرداخت این تسهیلات بانک اعتبارسنجی لازم را از متقاضیان انجام می‌دهد.

این وام با کارمزد چهار درصدی به بانوان پرداخت می‌شود. پس از دریافت این وام، بانوان این امکان را دارند ظرف مدت ۳۶ ماه اقساط آن را بپردازند.

با توجه به شرایط مذکور، متقاضیان این وام پس از دریافت آن باید هر ماهه ۳ میلیون و ۳۰ هزار و ۳۰۳ تومان قسط بدهند. کل سود این وام به ۸ میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۱۰۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است بانوان سرپرست خانوار علاوه بر دریافت این وام، امکان مراجعه به استانداردی استان محل زندگی خود به منظور دریافت امتیازات ویژه مالی را دارند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به چه منظور شکل گرفته است؟

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ترویج وام دهی قرض الحسنه شکل گرفت و تاکنون توانسته در این راستا خدمات مفیدی و قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه بدهد.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته جایزه نخبه اقتادی جهان اسلام، رتبه برتری در زمینه بانکداری اسلامی، رتبه اول برترین موسسات مالی اسلامی سال ۲۰۱۸ و … را به دست آورد.

نام وام

اندوخته بانوان

سود 4%
این وام قرض الحسنه است و فقط کارمزد دارد
نیاز به سپرده 1
برای مشمول این وام شدن نیاز به واریز مستمری ماهانه به حساب است
حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

 
نوع ضمانت

اعتبارسنجی

 
سقف وام

100 میلیون تومان

 
کف مبلغ وام

3 میلیون تومان

 
حساب سپرده لازم قرض الحسنه
برای این تسهیلات نیاز به افتتاح حساب مخصوص طرح اندوخته بانوان است
میزان سپرده 800,000
حداقل واریز ماهانه ۸۰۰ هزار تومان است
مدت زمان خواب سپرده 4
بعد از حداقل ۴ ماه امکان دریافت تسهیلات را دارید
سپرده جداگانه

-

 
هزینه‌های جانبی ۳۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی  
قسط وام 3,030,303 تومان
این مبلغ برای وام ۱۰۰ میلیون و بازپرداخت ۳۶ ماهه است
کل سود وام

8,000,000 تومان

 
مجموع رقم وام و سود

108,300,000 تومان

 
شرایط و مقررات وام‌ گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد  
نام وام

اندوخته بانوان

 
سود 4%
این وام قرض الحسنه است و فقط کارمزد دارد
نوع ضمانت    
حداکثر زمان بازپرداخت 36 ماه
براساس سقف وام دوره بازپرداخت ۲۴ و ۳۶ است
tags # وام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است