Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش ایسنا،  آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی سال ۱۴۰۰ در پنج نوبت صبح و عصر روز شنبه ۵ تیر، صبح و عصر روز یکشنبه ۶ تیر و صبح دوشنبه ۷ تیر ماه ۱۴۰۰ در ۳۲ دانشگاه علوم پزشکی  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی سال ۱۴۰۰  امروز چهارشنبه ۱۳ مردادماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

بر اساس نتایج مرحله اول آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نمره داوطلبان در هر رشته و با توجه به سهمیه داوطلبان اعلام شده و به تعداد دو برابر ظرفیت، جهت آزمون مرحله دوم دعوت شده اند.

در مرحله اول آزمون (کتبی) کسب حدنصاب ۵۰ درصد میانگین کل نمرات شرکت کنندگان در آزمون کتبی هر رشته و کسب حداقل ۳۰ درصد از نمره تراز شده کتبی آزمون الزامی است.
همچنین در مرحله دوم آزمون (مصاحبه) کسب حداقل ۵۰ درصد میانگین نمره تراز شده مرحله دوم ۵ درصد اول هر رشته با رعایت سایر شرایط و مقررات الزامی است.

زمانبندی انتخاب رشته محل، ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی و دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل، روز یکشنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.
در صورتی که رشته انتخابی داوطلب با مدرک تحصیلی مقطع قبلی وی مطابقت نداشته باشد، عواقب بعدی آن بر عهده شخص داوطلب است و انتخاب رشته باید بر اساس مدارک مورد پذیرش (طبق دفترچه راهنمای آزمون) انجام پذیرد.
زمان بندی و نحوه برگزاری مصاحبه توسط دبیرخانه های مربوط (علوم پایه، داروسازی و دندانپزشکی) تعیین می شود که از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون دکتری وزارت بهداشت رشته های علوم پایه پزشکی بهداشت و تخصصی آزمون دکتری دکتری تخصصی انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

وی افزود: افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن هستند، گفت: تاکنون ۲۷ هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

وی افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6085333

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری
  • انتشار اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۳
  • اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ منتشر شد