Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهدار براتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری زیر نظر آموزش و پرورش در مناطق مختلف استان فعال شده است.

وی افزود: این پایگاه‌ها با حضور کارشناسان و مشاوران برتر آموزش و پرورش استان در راستای ارائه مشاوره‌های علمی و کارشناسی به داوطلبان کنکور و کاهش بار روانی دانش‌آموزان و اولیای آنها و ارائه مشاوره‌های گروهی، فردی و نرم‌افزاری فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با تاکید بر اینکه فعالیت این پایگاه‌ها تا پایان زمان انتخاب رشته دانشگاه ادامه دارد، گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی نیز تفاهم‌نامه بین این نهادهای حمایتی و مراکز مشاوره برای ارائه خدمات با کمترین قیمت برای جامعه هدف منعقد شده است.

براتی از ارائه مشاوره با هزینه کم و تخفیف به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در این مراکز اشاره کرد و گفت:در این ایام برخی افراد سودجو  بدون داشتن تخصص در کار مشاوره و انتخاب رشته با دریافت هزینه بالا اقدام به برپایی پایگاه انتخاب رشته می‌کنند و دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها باید نسبت به شناسایی پایگاه‌های معتبر اقدام کنند.

وی اظهارداشت: با توجه به شیوع کرونا در مراکز مشاوره و انتخاب رشته کنکور دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد. 

به گزارش ایرنا، در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری در پنج گروه زبان، ریاضی، انسانی، تجربی و هنر ۲۲ هزار و ۸۴۷ نفر با هم به رقابت پرداختند.

برچسب‌ها مدارس چهارمحال وبختیاری کنکور انتخاب رشته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس چهارمحال وبختیاری کنکور مدارس چهارمحال وبختیاری کنکور انتخاب رشته انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،  رئیس پلیس فتا در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی حفاظتی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به خانواده‌های داوطلبان کنکور هشدار داد به هیچ عنوان فریب افراد و گروه‌های مدعی فروش سئوالات کنکور در فضای مجازی را نخورند.
سردار سرتیپ دوم وحید مجید همچنین گفت: از ابتدای امسال ۲۰ نفر را در زمینه فروش سئوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بازداشت کرده‌ایم.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • چهارمحال و بختیاری باید استان گردشگری و نه صنعتی باشد
  • ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد ملی آموزش هنر می‌شود