Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:59:13 GMT

انتشار تازه‌ترین آلبوم مهدی سپهر به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۳۸۱۴

انتشار تازه‌ترین آلبوم مهدی سپهر به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، رونمایی از آلبوم مهدی سپهر خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ که قرار بود روز چهاردهم مرداد انجام شود، به زمانِ دیگری موکول شد.

به گفته امیرحسین بی‌ریا ناشر آلبوم «صدا پای عشق» مراسم رونمایی و جشن امضای این آلبوم که قرار بود پنجشنبه چهاردهم مردادماه با حضور هنرمندان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شود، به تعویق افتاده و تاریخِ جدید انتشار بعد از ماه محرم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آلبوم شامل ۱۰ قطعه و مهدی سپهر برای تنظیم این اثر با پسرش نوید سپهر همکاری داشته است.

مهدی سپهر در سال ۱۳۲۸ در اهواز متولد شد. او که فارغ‌التحصیل مهندسی راه و ساختمان است فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۵۰ از رادیو در میدان ارگ تهران آغاز کرد.

وی نخستین بار توسط علی تجویدی به عنوان خواننده معرفی شد. اولین آهنگی که توسط وی اجرا شده‌است «در کام امواج» به آهنگسازی علی تجویدی بوده است.

کد خبر 5273698 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی سپهر آلبوم موسیقی خوزستان موسیقی پاپ فیلم سینمایی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه ویروس کرونا شبکه پنج سیما رادیو صبا حضور هنر ایران در جهان برنامه رادیویی آلبوم موسیقی شبکه مستند سیما موسیقی تلفیقی سینمای مستند سریال ایرانی مهدی سپهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد

آمار صدور مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

در دی ۱۴۰۲، مجوز ۲۵۰ اجرای صحنه‌ای با ۵۶۲ بار اجرا، ۲۸ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۳۸۲ تک‌آهنگ، ۱ گروه اعزامی به خارج از کشور، ۱ اجرا از گروه خارجی در داخل کشور، ۱۹ نماهنگ، ۱ کتاب گویا و ۸ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تأسیس و تمدید)، صادر شده است.

در بهمن ۱۴۰۲، مجوز ۲۸۰ اجرای صحنه‌ای با ۶۵۰ بار اجرا، ۲۹ آلبوم موسیقی، ۱۳ آبوم تصویری، ۳۵۲ تک‌آهنگ و ۱۳ نماهنگ صادر شده است.

در اسفند ۱۴۰۲ نیز مجوز ۱۷۶ اجرای صحنه‌ای موسیقی با ۳۵۴ بار اجرا، ۴۳ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۴۰۳ تک‌آهنگ، اعزام ۵ گروه به خارج از کشور، ۲۰ نماهنگ و ۷ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تأسیس و تمدید) صادر شده است.

منبع: روابط عمومی معاونت هنری

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • خلجی: تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • (ویدئو) دانلود قسمت چهاردهم نون خ ۵ | قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • دانلود آهنگ های جدید 1403