Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا طارق المندلاوی رییس کنفرانس ملی کردهای فیلی در این بیانیه، انتخابات اخیر ریاست جمهوری ایران را «فرآیندی مردمی، سرشار از معنویت و اخلاق و حضور وسیع توده های مردم» و انتخاباتی دانست که «جهان شاهد شفافیت و رقابت مسالمت آمیز در آن بود.»

المندلاوی به نیابت از کردهای فیلی عراق آرزو کرد که دوره ریاست جمهوری آقای رئیسی «دوره مشی بر اساس ارزش های انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن امام خمینی (قدس الله نفسه) باشد؛ کسی که چراغ نورانی نهضت اسلامی را در خاورمیانه برافروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی برای رئیس جمهور جدید ایران توفیق و سلامتی و برای جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت و شکوفایی آرزو کرد.

مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسوولان و کارگزاران کشور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) برگزار و منتخب ملت ایران از سوی ولی فقیه به سِمت «ریاست جمهوری» منصوب ‌شد.

برچسب‌ها مراسم تنفیذ جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی مقام معظم رهبری خاورمیانه امام خمینی انتخابات ریاست جمهوری عراق ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم تنفیذ جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران مراسم تنفیذ جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی مقام معظم رهبری خاورمیانه امام خمینی انتخابات ریاست جمهوری عراق ایران ریاست جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به بشار اسد تبریک گفت

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در پیامی روز ملی جمهوری عربی سوریه را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید