Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر امروز در مراسم شئون فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: مراسم ماه محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همانگونه که تصمیم گیری در موضوعات مختلف نیازمند نظرات تخصصی است، تصمیم گیری برای مجالس مذهبی باید با حضور کارشناسان مذهبی برگزار شود و اخذ تصمیم لحظه‌ای برای هیأت مذهبی مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:
در مراسم ایام محرم در سال گذشته برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از ۱۳۰ هزار عدد ماسک توسط خیرین خریداری و بین هیأت مذهبی توزیع شد.

احمدی بیان کرد: یکی از برنامه‌های اساسی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه موضوع سیاه پوش کردن خیابان و معابر شهری است که باید توسط شهرداری‌ها به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی دارای دستورالمعل‌های مانند توزیع بسته‌های آماده به صورت بهداشتی است و همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی سلامت نیز در دست اقدام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های اصلی دهه نخست محرم برگزاری مراسم عزاداری ویژه شهر کرمانشاه با همکاری هیئت‌های مذهبی و مسئولان استان کرمانشاه است.

احمدی اضافه کرد: در راستای تجلیل از پیرغلامان و مداحان امام حسین (ع) مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی روز جمعه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری تبلیغات اسلامی و صدا و سیما استان کرمانشاه تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بانک صوتی مداحان قدیمی کرمانشاه جمع‌آوری می‌شود تا به درستی از آن استفاده شود.

کد خبر 5273898

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه یوسف احمدی ماه محرم ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه گرگان محرم 1400 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واکسیناسیون اردبیل عکس استانها ایلام ماه محرم استان کرمانشاه تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری

رضا محمدی اظهار داشت: کمبود دارو به صورت روزانه رصد می‌شود و چنانچه مردم با کمبودی روبرو شدند آن را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

وی در خصوص فراوانی شیرخشک در داروخانه‌های استان، افزود: کمبودی در این خصوص وجود ندارد و فقط در هفته گذشته در دو قلم شیرخشک با کمبود روبرو شدیم که این موضوع برطرف شد.

بیشتر بخوانید

حمایت از ۱۳ هزار و ۷۰۰ بیمار خاص و سخت علاج در چهارمحال و بختیاری

محمدی اضافه کرد: هم‌اکنون دانشگاه علوم پزشکی استان با در اختیار داشتن سه مرکز آموزشی درمانی به جمعیت حدود یک میلیون نفری استان خدمات‌رسانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است