Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید اسمعیل پور روز چهارشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: ماموران آتش نشانی شهرستان سمنان نیر امسال در ۱۶۷ مورد حادثه جداگانه امداد و نجات شهروندان را از خطر نجات دادند که در چند سال گذشته بی سابقه بود.

وی افزود: در خرداد امسال ۴۹ مورد آتش سوزی و ۱۶۲ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوست  که بیشترین آمار حوادث در خرداد سال‌های اخیر را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در تیر امسال سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به ۲ هزار و ۷۹ تماس با سامانه ۱۲۵  پاسخ داد که از این میزان تماس با مجموع ۸۰ ساعت و ۵ دقیقه عملیات اطفاء و امداد و نجات و میانگین ۴ دقیقه و ۱۵ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داد.

اسمعیل‌پور ادامه داد: آتش نشانان ۵۲ مورد حوادث آتش سوزی را در تیر ۱۴۰۰ پوشش دادند که از این میزان بیشترین تعداد مربوط به آتش سوزی معابر و ساختمان متروکه با 14 مورد بود و آتش سوزی منازل مسکونی و پارک‌ها و فضای سبز با ۱۰ و ۱۱ موردرتبه بعدی را به خود اختصاص داد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: ۱۵ مورد از این حوادث آتش سوزی و امداد و نجات، خارج از محدوده شهری رخ داد و ۱۸۶ نفر در این عملیات‌ها نجات یافتند.

برچسب‌ها آتش نشانی شهرداری سمنان سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری سمنان سمنان آتش نشانی شهرداری سمنان سمنان شهرداری سمنان امداد و نجات آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش آتش‌نشانی زنجان در اماکن مذهبی همزمان با شب‌های قدر

ایسنا/زنجان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش‌نشانی زنجان به مناسبت شب‌های قدر به حالت آماده‌باش در مساجد، امامزاده‌ها و تکایا خواهد بود.

مجید امیرفضلی امروز (جمعه ۱۰ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین(ع)، گفت: همه نیروهای آتش‌نشانی زنجان در برگزاری مراسم شب‌های قدر در مساجد، امامزاده‌ها و تکایا آماده‌باش هستند. 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان این که در این شب‌های عزیز آتش‌نشانان زنجانی در چند نقطه استقرار خواهند داشت، اضافه کرد: در سبزه‌میدان، روبه‌روی مسجد جامع، مزار بالا و پایین، مقابل هیأت ثارالله و میدان هنرستان محل استقرار آتش‌نشانان خواهد بود. 

او بیان کرد: در این شب‌ها در مجموع ۲۰ آتش‌نشان با پنج خودروی نیمه‌سنگین و چهار موتوری گشت سیار نسبت به تأمین ایمنی شهر اقدام خواهند کرد. 

این مسئول گفت: حضور آتش‌نشانان از ساعاتی قبل از آغاز مراسم در اماکن پر رفت و آمد شهر، میادین یا مقابل اماکن مذهبی بزرگ مانند مساجد، شبستان‌ها و امام‌زاده‌ها آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

امیرفضلی تصریح کرد: تمام مدیران ارشد سازمان آتش‌نشانی نیز ضمن گشت‌زنی در محل‌های مشخص شده و بازدید از نقاط استقرار آتش‌نشانان، وضعیت ایمنی نقاط را رصد خواهند کرد. 

رئیس سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از مسئولان اماکن مذهبی خواست، خود نظارت دقیقی بر ایمنی داشته باشند و خاموش‌کننده‌های دستی را شارژ کرده و آن‌ها را در دسترس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش آتش‌نشانی زنجان در اماکن مذهبی همزمان با شب‌های قدر
  • کاهش ۴۰ درصدی حوادث آتش‌سوزی در آستارا
  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا با ۹ فوتی در سمنان
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت