Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@17:57:58 GMT

«آبجی» سوژه «سینما آی‌فیلم» شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۴۵۱۱

«آبجی» سوژه «سینما آی‌فیلم» شد

فیلم سینمایی «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده که این روزها در سینماهای «هنر و تجربه» روی پرده است، سوژه برنامه «سینما آی‌فیلم» شده است.

به‌گزارش برنا، فیلم سینمایی «آبجی» با حضور عوامل آن در برنامه «سینما آی‌فیلم» معرفی و بررسی می‌شود.

این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی اشرفی‌زاده در سینمای بلند داستانی است، تاکنون در بیش از ۱۰ جشنواره بین‌المللی به نمایش درآمده و موفق به دریافت عنوان بهترین فیلم در جشنواره زنان هرات، بهترین بازیگر در جشنواره‌ فیلم پکن، بهترین بازیگر در جشنواره‌ فیلم بروکلین آمریکا و بهترین فیلم جشنواره‌ Action on film آمریکا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه این اثر توسط مرجان اشرفی‌زاده، ناهید طباطبایی و علی اصغری به نگارش درآمده و محمدحسین قاسمی آن را تهیه کرده است.

گلاب آدینه، معصومه قاسمی‌پور، پانته‌آ پناهی‌ها، حمیدرضا آذرنگ، بابک حمیدیان، شیرین یزدان‌بخش، سیاوش چراغی‌پور و… در «آبجی» بازی کرده‌اند.

این فیلم درباره طلا و عطی(آبجی) مادر و دختری است که سالیان سال است کنار هم زندگی می‌کنند؛ سال‌هایی به درازای زندگی آبجی یعنی حدود ۵۰ سال. اما این وضعیت پایدار نیست و روزهای جدایی از راه می‌رسد. این جدایی در حالی اتفاق می‌افتد که آبجی به دلیل شرایط ویژه‌ای که دارد بسیار وابسته به مادر است و طلا در زمان باقی مانده به دنبال امنیتی برای آینده آبجی است. آینده‌ای بدون حضور خودش.

در این قسمت از «سینما آی‌فیلم»، علاوه بر گفت‌وگو با با کارگردان و تهیه‌کننده، سینا گنجوی تدوینگر و سیاوش چراغی‌پور بازیگر «آبجی» درباره‌ی این اثر برای آی‌فیلمی‌ها می‌گویند.

«سینما آی‌فیلم» به کارگردانی عطا جاوید و با اجرای حسام فروتن، امروز، چهارشنبه ۱۳ مرداد، ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی قرار می‌گیرد. بازپخش آن را می‌توانید فردا پنجشنبه ساعت ۰۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ تماشا کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان مرجان بازی فیلم سینمایی هنر و تجربه آبجی مرجان اشرفی زاده سینما آی فیلم سینما آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا نگاه راد دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر از بستری شدن پدرش داده بود، درباره وضعیت این هنرمند گفت: پدرم هنوز تحت درمان است و همچنان در بیمارستان به سر می‌برد. او چندی پیش دچار شکستگی استخوان لگن شد و به همین دلیل به بیمارستان انتقال یافت. چندین جراحی روی او انجام شده اما هنوز بهبود کامل پیدا نکرده است.

وی افزود: پدرم همزمان در حال انجام فیزیوتراپی و تحت درمان است و پزشکان هنوز زمان مرخصی پدرم را اعلام نکرده‌اند و باید تحت درمان باشد.

سعید راد بازیگر باسابقه سینمای ایران در بیش از پنج دهه نقش آفرینی، در فیلم‌های شاخصی حضور داشته و از «تنگنا» و «عقاب‌ها» تا «دوئل» و «چ» بر پرده نقره‌ای خاطره‌سازی کرده است.

کد خبر 841015 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • تصاویـر پربازدید از ژست بازیگر زن زیبای سینما در بیستون کرمانشاه
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست/ عوارض شکستگی استخوان لگن
  • ماجرای سیلی خوردن بازیگر «زیرخاکی» از استاد سمندریان
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد
  • تیپ جدید و نارنجی فرشته حسینی در تعطیلات سال نو + عکس