Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: وزیران پیشنهادی دولت جدید روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه به مجلس معرفی می‌شوند و اسامی آنان قرائت خواهد شد.

عبدالرضا مصری روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در کاشان افزود: مجلس شورای اسلامی از همان روز (۱۷ مرداد) از طریق فراکسیون‌ها و کمیسیون‌ها بررسی‌های خود را به صورت تخصصی برای اسامی پیشنهادی آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از یک هفته فرصت قانونی بررسی کمیسیون‌ها، مجلس شورای اسلامی از روز شنبه ۲۳ مردادماه در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر و اگر فرصت باقی نباشد در سه نوبت به بررسی و رای اعتماد وزیران پیشنهادی خواهد پرداخت.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد بررسی رای اعتماد به وزیران پیشنهادی در نشست علنی نمایندگان مجلس به پایان برسد و دولت سیزدهم هر چه زودتر کار خود را آغاز کند.

وی اضافه کرد: هنوز از اسامی نهایی اطلاعی نداریم و رییس‌جمهوری فهرستی به مجلس ارایه نکرده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی برای افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح شهری به کامو و چوگان سفر کرده است.

شهر کامو و چوگان از توابع بخش قمصر در حدود ۸۰ کیلومتری کاشان قرار دارد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزیران پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه

علی شعبانی رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به رقابت چهار کاندیدا در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه گفت : تبلیغات انتخاباتی این کاندیدا‌ها از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ساعت هشت صبح روز ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد.

وی افزود: تمام قوانین تبلیغات انتخاباتی در دور دوم هم برقرار است و هرگونه تخلفات انتخاباتی رصد شده و متناسب با نوع تخلف با آن برخورد خواهد شد.

شعبانی با بیان اینکه این دوره انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه بصورت تمام الکترونیکی است، گفت: در دور اول انتخابات تنها بحث احراز هویت و سایر مقدمات کار به صورت الکترونیکی بود و اخذ رای بصورت دستی انجام گرفت، اما در این دوره اخذ رای نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی افزود: تمام مقدمات کار و زیرساخت‌های لازم برای این کار تامین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در این دور انتخابات خبر داد و افزود: بر اساس قانون می‌توانستیم تعداد شعب را ۳۰ درصد کاهش دهیم، اما ترجیح ما این بود برای سهولت مردم، تعداد شعب مانند دور اول انتخابات باشد.

شعبانی در خصوص مدارک لازم برای شرکت در انتخابات گفت: در این دور انتخابات نیز مانند دور اول، افراد با همراه داشتن یکی از پنج مدرک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و یا کارت پایان خدمت می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی یادآور شد: در این دور انتخابات تنها افرادی می‌توانند رای بدهند که در دور اول یا اصلا رای نداده اند و یا فقط در حوزه انتخابیه کرمانشاه رای داده باشند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه در دور دوم انتخابات کاندیدا‌ها نیازی به کسب حد نصاب آرا ندارند، گفت: در این دوره انتخابات، دو کاندیدایی که بیشترین میزان رای را کسب کنند به مجلس راه می‌یابند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • طرح تقویت نوآوری دفاعی در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز