Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@17:11:52 GMT

حمید مطهری از پرسپولیس جدا می شود ؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۴۶۱۷

حمید مطهری از پرسپولیس جدا می شود ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به احتمال زیاد شاهد شکل گیری دوباره زوج گل محمدیمجتبی حسینی در پرسپولیس خواهیم بود.

حدود ۱۰ سال قبل وقتی محمد رویانیان در اقدامی کاملا پر ریسک یحیی گل محمدی جوان را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کرد، مجتبی حسینی به عنوان دستیار یحیی او را همراهی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهره ای که سال ها در تیم صبا باتری به عنوان زوج مکمل یحیی در خط دفاعی به میدان می رفت.

در آن مقطع یحیی نتوانست در پرسپولیس موفق عمل کند و درنهایت از این تیم جدا شد. اما همکاری یحیی و حسینی برای مدتها ادامه داشت. رابطه ای که البته فراز و نشیب های زیادی داشت.

برهمین اساس خبر می رسد در صورت جدایی حمید مطهری، مجتبی حسینی جدی ترین گزینه گل محمدی برای جانشینی اوست.

همان طور که در جریان هستید، زمزمه هایی مبنی بر جدایی مطهری از پرسپولیس و قطع همکاری اش با گل محمدی مطرح شده و خود مطهری نیز در مصاحبه هایی که با برخی رسانه ها انجام داده صراحتا اعلام کرده درصورتی که پیشنهاد خوبی از سایر تیم ها دریافت کند، دوست دارد به عنوان سرمربی به کارش ادامه دهد. همین موضوع باعث شده طی دو روز اخیر شایعاتی مبنی بر همکاری او با تیم سایپا شنیده شود.

بر همین اساس خبردار شدیم در صورت جدایی مطهری، مجتبی حسینی جای او را در پرسپولیس خواهد گرفت.

حسینی دیروز با باشگاه ذوب آهن قطع همکاری کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجتبی حسینی پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس حمید مطهری لیگ برتر مجتبی حسینی یحیی گل محمدی مجتبی حسینی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همان طور که امروز هوشنگ نصیرزاده درگفت و گو با آنا اعلام کرده بود این باشگاه تلاش می کند تا موانع برای حضور یحیی گل محمدی در این تیم برطرف شود و تا زمان حل شدن قطعی این موضوع دستیار پیشنهادی او به تبریز می رود تا کار را آغاز کند.

در همین راستا امروز یحیی گل محمدی به مسئولان باشگاه تراکتور پیشنهاد داده تا با حمید مطهری قرارداد امضا کنند. مطهری فردا همراه هوشنگ نصیرزاده راهی تبریز می شود تا ظهر به بازیکنان معرفی شود. اینکه محمد نصرتی که در این چندروز تیم را تمرین داده در تراکتور بماند یا خیر فردا مشخص می شود. 

طبق پیگیری خبرنگار آنا یحیی گل محمدی هم فردا جلسه نهایی را با مسئولان تراکتور در تهران دارد و تلاش مجموعه تراکتور به این است که با حل برخی موانع حضور گل محمدی در بازی با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ قطعی شود. 

 با حضور مطهری در تیم تراکتور این مربی از کادرفنی تیم ملی جدا شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز