Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@14:19:02 GMT

(عکس) توییت کشتی‌گیر آمریکایی در تمجید از حسن یزدانی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۴۶۲۲

(عکس) توییت کشتی‌گیر آمریکایی در تمجید از حسن یزدانی

جردن باروز کشتی‌‌گیر سرشناس آمریکایی که دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن است و در رقابت‌های مختلف صاحب عنوان زیادی شده؛ به رویارویی حسن یزدانی از ایران و دیوید تیلور از آمریکا در فینال وزن 86 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2020 توکیو واکنش نشان داد.

این کشتی‌گیر 33 ساله در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» پستی منتشر کرد که در نوع خود جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پست خود نوشت «تیلور در تقابل با یزدانی» و زیر آن از ایموجی‌هایی استفاده کرد که تیلور را به «جادوگر» و یزدانی را به «پادشاه» تشبیه می‌کند. او همچنین از چند ایموجی‌ «ظرف پر از ذرت بو داده» استفاده کرد که نشان از تماشایی بودن مبارزه این دو کشتی‌گیر است.

حسن یزدانی با شکست 7 بر یک آرتور نایفون‌اف دارنده مدال برنز جهان از روسیه به فینال دسته 86 کیلوگرم رسید. آزادکار سرشناس کشورمان قهرمانی در بازی‌های المپیک 2016 ریو را در کارنامه‌اش دارد. در سوی دیگر دیوید تیلور که با غلبه بر حریف هندوستانی به فینال رسید؛ به دنبال این است تا در مبارزه فردا با یزدانی اولین مدال طلایش در بازی‌های المپیک را به دست بیاورد.

پیش از این یزدانی دو بار مقابل تیلوری که دو سال است رنگ باخت را ندیده، شکست خورده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جردن باروز حسن یزدانی المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب آمریکایی کنار کشید؛ زارع شانس اصلی طلای المپیک

به گزارش قدس آنلاین،  گیبل استیوسون قهرمان سنگین وزن بازی های المپیک توکیو، در انتخابی تیم ملی آمریکا شرکت نخواهد کرد و به این ترتیب در پاریس غایب خواهد بود. 

این کشتی گیر  تحت قرارداد با WWE (سازمان مسابقات کشتی‌کچ) است. این قرارداد پس از قهرمانی استیوسون در المپیک ۲۰۲۱ منعقد شد. پس از آن، او در سال ۲۰۲۳ به تشک بازگشت و با قدرت قهرمان آمریکا شد و قرار بود در جهانی بلگراد حاضر باشد ولی این اتفاق رخ نداد. قهرمان المپیک به جای کسب عناوین جدید در کشتی، مجبور است با شرکت در برنامه های  سازمان مسابقات کشتی‌کچ در این رقابت‌ها حاضر باشد.

بسیاری در آمریکا تصمیم استیوسون برای پایان دادن به کشتی خود در سن ۲۱ سالگی را محکوم کردند. 

هنری سهودو قهرمان کشتی المپیک و UFC با انتقاد شدید از این تصمیم استیوسون گفت: افرادی مانند گیبل استیوسون از هدر دادن بهترین سال های جوانی خود برای سرگرمی و پول پشیمان خواهند شد. من کشتی گیر سنگین وزنی به چابکی و سرعت او ندیده‌ام. فکر می کنم او می‌توانست یک حرفه استثنایی در کشتی داشته باشد. او می توانست برای دومین بار قهرمان المپیک شود ولی احمق بود و حالا WWE به او اجازه شرکت در آزمون های المپیک را نمی دهد.

این هفته مسابقات انتخابی کشتی در آمریکا برای حضور در المپیک برگزار می شود و مشخص خواهد شد  که کدام یک از آمریکایی ها در المپیک پاریس حضور خواهند داشت. مدعی اصلی حضور در بازی ها در وزن تا ۱۲۵ کیلوگرم میسون پریس است.

سال گذشته او در مسابقات جهانی بلگراد شرکت کرد و جای گیبل استیوسون را گرفت و به مدال برنز رسید. او در بلگراد به گنو پتریاشویلی گرجستانی باخت و دردیدار رده بندی عبدالله قربانوف را شکست داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!
  • رقیب آمریکایی کنار کشید؛ زارع شانس اصلی طلای المپیک
  • نظر قهرمان جهان درباره تقابل یزدانی و قاسمپور پیش از المپیک +فیلم
  • دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد
  • در انتخاب بین یزدانی و قاسمپور دخالت نکنیم
  • نباید در انتخاب بین یزدانی و قاسمپور دخالت کرد
  • نباید در انتخاب بین حسن یزدانی و قاسمپور دخالت کرد
  • دوئل یزدانی ـ قاسم‌پور/ غول در پاریس!