Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان استاندار کردستان در بازدیدی که از روستاهای شهرستان بیجار انجام داد از آسیب ۲۰ روستای بیجار در اثر سیل خبر داد.

بهمن مرادنیا صبح امروز چهارشنبه(۱۳ مردادماه) در سفر به بیجار و بازدیدی که از روستاهای سیل زده شهرستان بیجار داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به وقوع دو سیل اخیر در شهرستان بیجار بازدیدی از برخی روستاها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سیل تیرماه هشت روستا و در سیلی که در ۱۱ مردادماه به وقوع پیوست ۲۰ روستا دچار خسارت قابل توجهی شدند؛ مزارع کشاورزی، راه‌ها و پل‌ها، قنات‌ها و چاه‌ها دچار آسیب شدند.

مرادنیا در پایان گفت: در اولین فرصت برآورد خسارات انجام و به هیئت دولت ارائه خواهد شد تا بتوانیم خسارت وارده شده به مردم را جبران کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل خسارت شهرستان بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف به وقت بهار در روستای خرم + تصاویر

روستای ییلاقی خرم از توابع شهرستان آمل در استان مازندران است. این روستا در دامنه کوه زیبایی واقع شده است و به دلیل کوهستانی بودن آن در طول سال اغلب با بارش برف و باران همراه است. اکنون با وجود آمدن فصل بهار این روستا بار دیگر لباس سفید به تن کرد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: ولی الله مصلح خرمی - مازندران

بیشتر بخوانید:

نمایی از بارش برف بهاری در روستای علیقورچی شازند + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • خودنمایی گل‌های لاله در روستای شرب العین
  • خودنمایی گل لاله در روستای شرب العین
  • آب شرب خرانق با حفر چاه تامین می‌شود
  • مسدود شدن پل فلزی روستای دشتی
  • وقوع انفجار در دمشق
  • وقوع انفجار در پایتخت سوریه
  • بارش‌های بهاری در خراسان رضوی خسارت برجا گذاشت
  • نمایی زیبا از روستای اورامان تخت کردستان + فیلم
  • بارش برف به وقت بهار در روستای خرم + تصاویر