Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران اسامی هیأت داوران این رویداد را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شهرام درخشان اظهار کرد: هیأت ۹ نفره داوری این دوره جشن سینمای مستند شامل بانوان مهناز افضلی، آزاده موسوی، شیرین برق‌نورد و آقایان محمدرضا اصلانی، محمدرضا دلپاک، علیرضا حسینی، رضا خوشدل راد، مهدی باقری، و کامیار فاروقی بودند که با پایان کار داوری و بررسی آثار، برای نخستین بار این اسامی رسانه ای می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: بر این اساس داوران محترم در مدت اخیر بازبینی و بررسی آثار راه یافته به بخش مسابقه را برعهده داشتند و با پایان کار هیأت داوری، اسامی نامزدهای نهایی در بخش های مختلف فردا (پنجشنبه) اعلام خواهد شد.

درخشان با بیان اینکه مراسم پایانی دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران، جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود، تصریح کرد: در مراسم پایانی این دوره که ساعت ۱۹روز جمعه به صورت زنده از سامانه هاشور پخش خواهد شد، بزرگداشت ۲ چهره مطرح سینمای مستند جناب آقای حمیدرضا احمدی لاری و سام کلانتری، نیز برگزار و از سال ها تلاش و فعالیت این عزیزان در سینمای ایران تقدیر خواهد شد.

دبیر دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران تصریح کرد: سال گذشته که به دلیل همه گیری کرونا برگزاری جشن را به سال ۱۴۰۰ موکول کردیم تصور می شد شدت شیوع کرونا کمتر شود اما امسال نیز شاید بتوان گفت شرایط از سال گذشته نیز بدتر شده است. بنابراین در نظر داریم مراسم پایانی را ۱۵ مردادماه به صورت آنلاین و با حضور حداقل افراد برگزار کنیم. این مراسم در محل خانه سینما برپا می‌شود. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشن مستقل سینمای مستند ایران دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  مدیر کل بهزیستی البرز در این مراسم با اشاره به این که در این مراسم ۱۹ نفر از فرزندان دختر و پسر خانه های کودک و نوجوان البرز زندگی مستقل خود را آغاز می کنند ، افزود مستقل شدن فرزندان و آغاز فرآیند جدید زندگی به معنای آن نیست که از چرخه حمایت سازمان بهزیستی خارج شده اند بلکه همچنان از تجارب کارشناسان و حمایت های سازمان بهره مند خواهند شد.

محمدی فلاح با آرزوی توفیق برای فرزندان در تمامی مراحل زندگی ، بر ضرورت ارتباط مستمر آنان با مربیان و کارشناسان بهزیستی تا رسیدن به استقلال و آینده ای همراه با آرامش و موفقیت تاکید کرد و افزود: این افراد که هم اکنون توانایی تامین سطح زندگی مناسب و ایجاد اشتغال را برای خود دارند و در کنار آن مورد حمایت بهزیستی قرار خواهند گرفت.

محمدی فلاح گفت: از مجموع ۱۹ فرزند مستقل بهزیستی که جشن رهسپاری ویژه آنان برگزار شد ۶ نفر دختر و ۱۳ نفر پسر بالای ۱۸ سال هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم ، به رسم یادبود ، هدایایی از سوی بهزیستی و مراکز شبه خانواده به این افراد اهدا شد.

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد