Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@15:56:16 GMT

۷ شهرستانِ رکورددار تصادف را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۵۱۳۸

۷ شهرستانِ رکورددار تصادف را بشناسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران در جریان بازدید از پایش تصویری در شهرداری بهشهر، کاهش تصادفات، احساس امنیت و کشف جرایم و سرقت را از مزایای دوربین‌های پایش تصویری اعلام کرد و گفت: شهرستان‌های آمل، بابل، ساری، قائمشهر، تنکابن، نور و بهشهر، شهرستان‌های بحرانی و تصادف خیز مازندران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف را یکی از اولویت‌های پلیس اعلام کرد و افزود: حدود ۲۰۰ نقطه در مازندران برای نصب دوربین‌های ثبت تخلف جانمایی شده است و دستگاه‌های ذیربط باید تلاش کنند تا هرچه زودتر این دوربین‌ها نصب شود.

رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ دوربین نظارتی اکنون در مازندران فعال است، گفت: در برخی از شهر‌ها مانند ساری، بابل، آمل و محمودآباد پلیس می‌تواند به صورت برخط و آنلاین تمام منطقه را رصد کند.

سرهنگ بیگلری نقش این دوریین‌ها در کنترل ترافیک و کاهش تصادف را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: عامل ۴۰ درصد تصادفات رانندگی عابران پیاده و ۲۵ درصد موتورسواران هستند.

او با بیان اینکه لینک تمامی پایش‌های تصویری به پلیس راهنمایی و رانندگی وصل خواهد شد ابراز امیدواری کرد دوربین‌های ثبت تخلفات چند روز آینده در بهشهر هم نصب شود.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادفات جاده ای تصادف رانندگی پلیس راه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.

خیریانپور معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: رکورد بی سابقه جوجه ریزی ماهانه استان مازندران با ثبت ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در فروردین ماه در کشور و استان شکسته شد.

او افزود: مازندران طی ۶ ماهه اخیر برای سومین بار به رکورد جوجه‌ریزی دست یافت و استان گلستان که همتراز مازندران در میزان جوجه ریزی قرار دارد در این مدت ۲ میلیون قطعه کمتر از مازندران جوجه ریزی داشته است که نشان از تعهد و تلاش مدیران و مرغداران استان برای تحقق جهش تولید در این بخش است. ‎

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: این اقدام اولین گام بلند کشاورزی مازندران در راستای تحقق برنامه‌های جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی است.

خیریانپور افزود: تعداد جوجه ریزی استان در فروردین ماه امسال با رکورد بی سابقه در بازه زمانی مشابه با ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در واحد‌های مرغ گوشتی بود که معادل ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور است.

او گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود.

خیریانپور گفت: در این مدت سه شهرستان ساری با ۲ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه رتبه اول، آمل با بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید