Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سبأنت، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد یمن در این تجاوزی که علیه آن صورت گرفته است مستقیما با آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در تقابل و جنگ است و بقیه تنها ابزار، کفش و نقاب‌هایی هستند که رژیم‌های آمریکا و اسرائیل از آن‌ها استفاده می‌کنند و جنایات خود را با بهره مندی از پول آن‌ها و دوشیدن آن‌ها مرتکب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دیدار خود با تعدادی از متخصصان رسانه‌ای گفت: قرآن با پایبندی به گفتار صحیح و تحریف نکردن گفتار ، دو خط اصیل در کار رسانه‌ها ترسیم کرده است.

مهدی المشاط به متخصصان رسانه‌ها اعلام کرد: باید همه بفهمند که دشمن اول آمریکا و اسرائیل هستند و کشور‌های متجاوز چیزی جز ابزار‌ها و تامین کنندگان مالی برنامه‌ها و اهداف این دو رژیم نیستند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن، در پایان سخنرانی خود برای رسانه‌ها تأکید کرد کار رسانه‌ای در جهت گیری جهادی آن با کار در جبهه نظامی تفاوتی ندارد. به همین ترتیب، کار رسانه‌ای یک کار جهادی است و همانطور که در جبهه‌های نبرد برای رضای خدا در سنگر مستقر می‌شویم در جبهه‌های رسانه‌ای نیز باید فعالیت منظم و دقیق و در راستای رضایت الهی و در خدمت به امت باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات یمن دولت آمریکا رژیم صهیونیستی جنگ یمن رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردانصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خوردهنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • اظهار نظر اردوغان در مورد آخرین شایعات مربوط به اقامتگاه رهبران حماس
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!