Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همکاری اداره کل فرهنگی برای برگزاری مراسم عزای اباعبدالله حسین(ع)، 280 بوستان تهران را در اختیار هیات های مذهبی قرار میدهد.
به گزارش شهر با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله حسین(ع) ، اقدامات و برنامه های اداره کل فرهنگی شهرداری تهران صرفا محدود به سیاه پوش کردن سطح شهر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو به منظور برگزاری و بر پایی مراسم عزای سید و سالار شهیدان، تعداد 280 بوستان تهران در همه مناطق 22 گانه با گنجایش و ظرفیت های حداقل 50 نفر و حداکثر 1000 نفر در اختیار هیات های مذهبی، تکایا، و دسته های عزاداری قرار خواهد گرفت.
متقاضیان برای برگزای مراسم میتوانند به معاونت اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه مراجعه کرده و از شرایط استفاده از این بوستان ها اطلاع یابند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان استاندار قم از زحمات آقای مقیمی معاون پیشین هماهنگی امور زائرین استانداری تقدیر و حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم را به عنوان معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم معرفی کرد.

ابوالقاسم مقیمی معاون سابق اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم مردمی بودن و به کارگیری ظرفیت‌های مردم در برنامه‌های مختلف مربوط به حوزه معاونت هماهنگی امور زائرین به ویژه در ایام نیمه شعبان و اربعین، و همچنین تقویت محل محوری و تجمیع فعالیت‌ها حول محور مساجد را از مهم‌ترین دستاورد‌ها و برنامه‌های در دوره بیش از دو سال و چهار ماه مدیریت خود دانست و افزود: با انجام اقدامات فرهنگی در این حوزه توانستیم زمینه کاهش تصادفات و همچنین کاهش آمار طلاق در استان دستاورد‌هایی داشته باشیم به این ترتیب که در زمینه کاهش تصادفات رتبه قم از پله نخست به رتبه چهارم کشوری کاهش یافت و در حوزه ثبت طلاق از رتبه نخست کشوری در سال ۹۹ به رتبه سیزدهم رسیدیم.

وی همچنین پیگیری برای تخصیص سهم اعتبارات از طریق درگاه ملی زیارت به استان قم را از دیگر دستاورد‌های دوران مدیریت خود دانست و گفت: تاکنون هیچ مبلغی به استان قم در این خصوص تعلق نمی‌گرفته که امسال مبلغ ۳هزار میلیارد ریال تخصیص داده شده که امیدواری مدیریت جدید بتواند مبالغ را بیشتری را در این خصوص پیگیری کند.

حجت الاسلام حسینی مقدم سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم نیز در این مراسم سه سرفصل زیارت، فرهنگ و اجتماع را ماموریت‌های اصلی خود در حوزه معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری دانست و از همه دستگاه‌های مرتبط خواست تا این مجموعه را در زمینه رسیدن به اهدافش همراهی کنند.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم پیش از این مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور بوده و سابقه یکدوره مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه قم را نیز دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس