Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@03:45:07 GMT

ماجرای خداحافظی سیدجلال حسینی جدی است ؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۵۲۱۳

ماجرای خداحافظی سیدجلال حسینی جدی است ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چهره محبوب هواداران پرسپولیس، در لیگ بیستم هم یکی از مهره‌های کلیدی تیمش بود و با گلهایش نقش مهمی در پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس داشت.

سیدجلال حسینی به عنوان پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر،  طی یکی دو فصل گذشته بارها و بارها با این خبر مواجه شده که از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد اما تا امروز که چنین اتفاقی نیفتاده و حالا قرار است او فصل آینده هم پیراهن پرسپولیس را بپوشد و برای این تیم بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس، سیدجلال حسینی فعلا اصلی‌ترین گزینه یحیی گل‌محمدی برای بازی در خط دفاعی تیمش و حضور در کنار فرشاد فرجی است.

با اینکه نیمکت‌نشینی کاپیتان قرمزها در هفته‌های پایانی لیگ بیستم شایعاتی را درباره احتمال جدایی او از پرسپولیس در پایان فصل منتشر کرده بود اما این خبر تائید نشد و سیدجلال در لیگ بیست و یکم هم برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

رضا جباری بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره کاپیتان تیم یحیی گل‌محمدی می‌گوید: بحث خداحافظی سید باعث ناراحتی او می‌شود. از دید من اگر سیدجلال نمی‌توانست برای پرسپولیس بازی کند، قرارداد او برای دو سال تمدید نمی‌شد. او فصل آینده باز هم می‌تواند یکی از ارکان پرسپولیس باشد. حسینی و کادر فنی پرسپولیس بهتر از افراد دیگر می‌توانند درباره آینده او نظر دهند و قرار است که او فصل آینده هم در تیم باشد. اجازه دهید او یک فصل دیگر در پرسپولیس باشد و با جام خداحافظی کند.

جباری درباره اینکه از دید او دلیل نیمکت‌نشینی پرسپولیس در بازیهای آخر پرسپولیس، با توجه به قطعی بودن جدایی کنعانی‌زادگان چه بوده، این توضیح را داد: سیدجلال حتی نیمکت‌نشین هم باشد باز هم با قدرت رهبری‌اش می‌تواند به تیم کمک کند. پرسپولیس هنوز جانشینی برای کنعانی‌زادگان نگرفته و از طرف دیگر اگر یک مدافع دیگر به پرسپولیس اضافه شود، باید به او وقت داد که با سایر بازیکنان هماهنگ شود. از دید من پرسپولیس، کماکان به سیدجلال حسینی نیاز دارد.

در چنین شرایطی، حتما در جریان برنامه پرسپولیس برای جذب مدافع میانی هستید. شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی علیرغم اعتقادی که به کاپیتان تیمش دارد، به این نتیجه رسیده که شاید سیدجلال در فصل آینده نتواند در کل بازیهای تیمش به عنوان بازیکن ثابت استفاده کند و نمی‌توان از فاکتور شرایط سنی او به سادگی عبور کرد.

به همین دلیل سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته در اسرع وقت یک مدافع میانی را به تیمش اضافه کند تا او را به تدریج جانشین حسینی در ترکیب اصلی تیمش کند.

درست است که حسینی در لیگ بیستم به خوبی جای خالی شجاع خلیل‌زاده را پر کرد اما یحیی نمی‌خواهد درباره کاپیتان تیمش ریسک کند و او را با بازیهای متوالی و پرفشار خسته و مصدوم کند.

به همین دلیل، سیدجلال در لیگ بیست و یکم هم یکی از نفرات پرسپولیس خواهد بود منتهی او باید خودش را برای این موضوع آماده کند که در صورت اضافه شدن یک مدافع میانی جدید به پرسپولیس، احتمال اینکه او بازیهای تیمش را از روی نیمکت دنبال کند، وجود دارد و یحیی به دنبال آن است که هر چه زودتر یک زوج جدید برای فرشاد فرجی پیدا کند هر چند که به قول جباری، سیدجلال حتی به عنوان یک بازیکن نیمکت‌نشین هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سیدجلال حسینی پرسپولیس سیدجلال حسینی لیگ برتر سیدجلال حسینی فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!

به گزارش "ورزش سه"، با در نظر گرفتن مصدومیت امید عالیشاه و غیبت او در بازی جام حذفی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، اوسمار ویرا باید به دنبال بهترین گزینه جانشینی برای کاپیتان تاثیرگذار و آماده تیمش باشد.

در سیستم مدنظر اوسمار در تمام بازی‌های گذشته عالیشاه به عنوان بازیکن آزاد پشت سر مهاجم نوک وارد میدان می‌شد و در این پست خیلی خوب جا افتاده بود، اما با توجه به غیبتش در بازی با ایرالکو ترکیب سرخ‌ها حداقل یک تغییر نسبت به بازی قبلی‌شان در آبادان خواهد داشت.

در نگاه اول اینگونه به نظر می‌رسد که احتمال استفاده از وحید امیری کاپیتان دوم تیم و بازیکن باتجربه‌ای که در پست‌های مختلف کارایی بالایی دارد آنقدر هست که بازی کردن گزینه‌ای دیگر در ترکیب اصلی محتمل نباشد، اما محمد خدابنده‌لو هم می‌تواند گزینه جانشینی کاپیتان تیمش در اراک باشد.

خدابنده‌لو که در بازی‌های قبلی پرسپولیس غالبا به عنوان هافبک دفاعی مکمل به جای سروش رفیعی و کنار مسعود ریگی بازی می‌کرد در دیدار با صنعت نفت آبادان برای نخستین بار در پستی که عالیشاه به میدان می‌رود بازی کرد و شاید اوسمار در آن چند دقیقه از این بازیکن به عنوان هافبک آزاد یا بازیکن پست 10 استفاده کرده تا شرایطش را برای دیدار در اراک بسنجد.

به همین خاطر و با در نظر گرفتن این تست چند دقیقه‌ای احتمال فیکس شدن خدابنده‌لو در اراک به عنوان بازیکن آزاد پشت مهاجم وجود دارد. هافبک 24 ساله پرسپولیس در تیم‌های قبلی خود مس رفسنجان، ذوب آهن و پیکان غالبا در این پست به میدان رفته و با توجه به تکنیک بالا و قدرت گلزنی‌اش شاید در این پست برای تیمش تاثیرگذارتر باشد و نمایشش بیشتر به چشم بیاید و در صورتی که به میدان برود خطرناک‌ترین ورژن خود در لباس پرسپولیس را ارائه خواهد کرد.

چنانچه عصر جمعه خدابنده‌لو در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود، هر چهار خرید زمستانی سرخ‌ها که در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر در اراک حضور نداشتند در ترکیب اصلی سرخ‌ها خواهند بود و اوسمار می‌تواند با این چهار شگفت انگیز خود هم آن شکست را جبران کرده هم اینکه تیمش را به جمع هشت تیم برتر نهایی جام حذفی برساند.

دیگر خبرها

  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش