Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیاگو آلکانتارا دچار مصدومیت جزئی شده است.

تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی لیورپول در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شده و کادر فنی لیورپول نمی خواهد ریسک کند.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه لیورپول، تیاگو آلکانتارا دچار مصدومیت جزئی شده است و در نتیجه بازی دوستانه این تیم مقابل بولونیا را از دست می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ امیدوار است که تیاگو در هفته آینده بتواند به تمرینات برگردد. یورگن کلوپ اعلام کرد که نمی خواهند در مورد تیاگو ریسک کنند و به همین دلیل او در این دیدار غایب خواهد بود.

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! فن زیبای کُنده از حسن یزدانی و کسب 4 امتیاز در ثانیه های پایانی کشتی مقابل حریف روس در نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک / فیلم رکوردشکنی لاشا تالاخادزه؛ غول گرجستانی وزنه 265 کیلویی را مهار کرد / فیلم واکنش جردن باروز به فینال قرن میان حسن یزدانی و دیوید تیلور گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیاگو آلکانتارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند

یورگن کلوپ طی نامه‌ای به کودک هوادار لیورپول به او توصیه کرده است اضطرابش را به احساسی مثبت تبدیل کند. 

طرفداری | طی دوران حضور در لیورپول، یورگن کلوپ رابطه ویژه‌ای با هواداران لیورپول، به خصوص افراد کم سن و سال داشته است. مرد آلمانی طی این مدت به صورت مستقیم و غیر مستقیم ارتباطش را با هواداران حفظ کرده و بعضا در جایگاه مشاور با آن‌ها صحبت می‌کند. اخیرا کودک هوادار قرمزها که با بیماری «اضطراب» دست و پنجه نرم می‌کند، از کلوپ خواسته بود به او کمک کند. سرمربی لیورپول در پاسخ به نامه او نوشت:

سلام لوئیس.

اجازه بده با یک راز شروع کنم: من هم گاه دچار اضطراب می‌شوم. اگر بخواهم کاملا صادق باشم، اگر اضطراب را تجربه نمی‌کردم، نگران می‌شدم. زیرا این حس فرصتی به من می‌دهد تا آن انرژی را به چیزی مثبت تبدیل کنم. 

می‌دانم ممکن است برای پسری در سن و سال تو عجیب باشد که فکر کنی مربی لیورپول می‌تواند احساسی مشابه تو داشته باشد، اما اینطور است. 

از نامه‌ات مشخص است که تو بسیار متفکر و مهربان هستی و با چنین ویژگی‌هایی، اجتناب از اضطراب تقریبا غیرممکن است. تو پرسیدی که وقتی بازیکنانم این حس را دارند، من چه کار می‌کنم؟ پاسخ ساده است: به آن‌ها یادآوری می‌کنم که چقدر برای من مهم هستند و چقدر به آن‌ها ایمان دارم. شکی ندارم که خانواده‌ات نیز دقیقا همین حس را نسبت به تو دارند.

نیازی نیست نگران اتفاقات بد باشی. همانطور که می‌دانی، من چندین فینال را باخته‌ام و این حس خوشایندی نیست اما با کمک خانواده و دوستانم به مسیر خود ادامه دادم و در نهایت توانستیم روزهای بسیار خوبی را تجربه کنیم. اگر روی لحظات بد تمرکز می‌کردم، می‌دانم که این اتفاقات نمی‌افتاد. پس لطفا نسبت به خودت دید مثبتی داشته باش و منتظر روزهای فوق‌العاده‌ای باش که می‌دانم در بزرگسالی خواهی داشت. 

فراموش نکن که تو عضوی از خانواده لیورپول هستی و این یعنی میلیون‌ها نفر مثل خودت وجود دارند که می‌خواهند تا جایی که می‌توانی خوشحال باشی. حمایت تو برای من و همه اعضای لیورپول بسیار مهم است، پس امیدوارم این نامه نشان دهد که ما هم حامی تو هستیم. تو هرگز تنها قدم نخواهی زد. 

دیدار یورگن کلوپ با دایرا گورمن تحسین بسیاری را در پی داشت

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن