Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین؛  عزت الله اکبری تالارپشتی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید یک روزه از خطوط تولید بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران با تاکید بر اینکه تمام وزرای اقتصادی و غیراقتصادی دولت جدید باید با رویکرد حمایت از تولید ملی، فعالیت خود را آغاز کنند، اظهار کرد: متاسفانه سفارتخانه‌های ایران در کشورهای خارجی، خروجی اقتصادی قابل توجهی ندارند و استفاده از ظرفیت سفارتخانه‌ها در تسهیلگری برای فعالان اقتصادی یک اولویت مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهره‌برداری از ظرفیت تولید تمام استان‌های کشور و پتانسیل اقتصادی جایگاه استانداران و فرمانداران ایرانی یکی دیگر از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که دولت سیزدهم باید در روند فعالیت خود در دستور کار داشته باشد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استانداری‌های کشور باید در شرایط جنگ اقتصادی به یک ستاد مدیریت جنگی تبدیل شوند، تصریح کرد: تمام استان‌های ایران ظرفیت توسعه اقتصادی و صنعتی را دارند.

اکبری تالارپشتی اضافه کرد: 98 درصد از سازوکارهای وارداتی کشور مربوط به سیاست‌های دولت می‌شود و تنها راه بازگشت شرکت‌های خارجی لوازم خانگی به ایران سرمایه‌گذاری محسوس و شاخص در این صنعت پیشران است.

وی ادامه داد: مخالف واردات محصول کامل لوازم خانگی از مرزهای ایران هستیم و معتقدیم همت عالی تولیدکنندگان داخلی قادر است تمام نیازهای موجود در بازارهای لوازم خانگی کشور را پوشش دهد.

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: موضع مجلس در جلوگیری از واردات لوازم خانگی محکم‌تر از دولت و قوه قضائیه است و چندین طرح در کمیسیون‌های مختلف در دست بررسی و رسیدگی است تا بتوانیم این روند ممنوعیت واردات را چارچوب دار هدایت کنیم.

وی افزود: شرکت‌های خارجی که در شرایط سخت اقتصادی بازارهای ایران را رها کردند و رفتند نمی‌توانند به راحتی مجددا وارد کشور شوند. در صورتی که شرکت‌های خارجی دیگری به جز برندهای کره‌ای بخواهند وارد ایران شوند از سرمایه‌گذاری پایدار و محسوس آنها در صنعت لوازم خانگی استقبال می‌کنیم.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه‌هایی از صنعت لوازم خانگی ایران که در حال حاضر محصول از سوی تولیدکنندگان داخلی در آنها تولید نمی‌شود قابل پذیرش است.

پربیننده ترین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واردات لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان خرم‌آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم‌آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، یک انبار را دراین‌خصوص شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۲۰۰ قلم انواع لوازم‌خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه یک نفر دراین‌رابطه دستگیر شد، گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

سردار الهی از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کد خبر 6079860

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • پاسخ محکم سفیر ایران در باکو به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی: دوره بازی مظلوم نمایی تمام شد پسر!
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • هیچگونه کمبود کالایی در کشور نداریم