Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی دوره آموزشی و بصیرتی "یاوران ولایت" به صورت مجازی در استان قزوین برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

محمد سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوینبا اشاره به برنامه‌های ویژه بسیج دانش‌‌‌آموزی پیش از فرارسیدن سال تحصیلی جدید اظهار داشت: امسال هم مانند سنوات گذشته سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با نظرخواهی از مدیران مدارس و فرماندهان حوزه‌های مقاومت در سراسر استان فرماندهان واحدهای پیشگام را انتخاب کرده و دوره آموزشی یاوران ولایت را برای آنها برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان اینکه این فرماندهان در مقطع متوسطه دوم و پایه دوم تحصیل می‌کنند، اضافه کرد: با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا این دوره در استان قزوین به صورت مجازی و از مردادماه تا اواخر شهریورماه سال جاری توسط یک مؤسسه فرهنگی و آموزشی در تهران برگزار می‌شود.

سرباز موضوعات تربیتی، تشکیلاتی و فرهنگی را 3 رکن اصلی دوره یادشده دانست و ادامه داد: در این دوره فرماندهان واحدهای پیشگام دانش‌آموزی ما با موضوعات تشکیلاتی در مجموعه بسیج مستضعفین به ویژه قشر بسیج دانش‌آموزی بیشتر آشنا می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الأمر(عج) ادامه داد: همچنین در این دوره فرماندهان واحدهای پیشگام با موضوعات مختلف تربیتی در ساختار آموزش و پرورش آشنا شد و با موضوعات فرهنگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی به صورت ویژه آشنا شده و برای مقابله با این آسیب‌ها و معضلات به صورت تخصصی و تشکیلاتی توجیه می‌شوند.

سرباز در ادامه به طرح موضوعات بصیرتی در قالب دوره آموزشی یاوران ولایت اشاره کرد و گفت: دوره‌های ویژه آشنایی با بسیج، مقابله با جنگ نرم و آشنایی با موضوعات بصیرتی و سیاسی هم جزو موضوعات آموزشی این دوره است.

فرمانده سپاه قزوین:‌ کادرسازی برای پیشرفت انقلاب از برکات سازمان بسیج دانش‌آموزی استدانش‌ آموزان بسیجی قزوین برگزیده در لیگ علمی پایای کشور تجلیل می‌شوند"نذر هوشمند" توسط سازمان بسیج دانش آموزی در قزوین اجرا می‌شود

دوره‌های فشرده حضوری بعد از عبور از شرایط قرمز کرونایی برگزار می‌شود

رئیس بسیج دانش‌آموزی قزوین همچنین از برپایی دوره‌های فشرده حضوری با حضور فرماندهان واحدهای پیشگام بعد از عبور از شرایط قرمز کرونایی خبر داد و افزود: برای اینکه دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم یا همان واحدهای پیشگام از یک فرصت بهتری برای آشنایی با مجموعه بسیج و به ویژه بسیج دانشآموزی برخوردار شوند، دوره‌های 2 روزه به صورت خیلی‌فشرده و با حضور برادران و خواهر در قالب اردوهای جداگانه در شهریورماه برپا می‌شوند.

وی ادامه داد: بنابراین 250 نفر از فرماندهان واحدهای پیشگام به صورت متمرکز در اردوگاه حضور پیدا کرده و از مباحث علمی، تجربی و بصیرتی استفاده خواهند کرد و آشنایی رودررو با ساختار تشکیلاتی بسیج خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین بسیج دانشجویی ویروس کرونا استانداری قزوین بسیج دانشجویی ویروس کرونا فرماندهان واحدهای پیشگام سازمان بسیج دانش آموزی یاوران ولایت استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است