Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق باشگاه اینتر رقم پیشنهادی چلسی را مهم می داند.

همانطور که پیش بینی می شد توافق بین اینتر و چلسی در مورد لوکاکو نزدیک است و باید کم کم خودمان را برای حضور دوباره این مهاجم بلژیکی در لیگ جزیره آماده کنیم. در همین رابطه ماسیمو موراتی رئیس اسبق نراتزوری در گفتگویی با توتومرکاتو چنین گفته است:

من در روزنامه درباره مذاکره با چلسی خواندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقانه چیزی بیشتر از آنچه که شما می دانید، نمی دانم. ما در مورد 130 میلیون یورو صحبت می کنیم و این برای اینتر مطمئنا وسوسه کننده است. من اعداد و ارقام را نمی دانم و نمی دانم باشگاه امروز به چه چیزی نیاز دارد ، اما ارقامی که ما درباره آنها صحبت می کنیم، قطعاً مهم هستند. 

وی در مورد دووان زاپاتا مهاجم آتالانتا و دوسان ولاوویچ مهاجم فیورنتینا به عنوان جانشینان احتمالی لوکاکو گفت:

مطمئناً هر دوی آن ها خوب هستند.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! فن زیبای کُنده از حسن یزدانی و کسب 4 امتیاز در ثانیه های پایانی کشتی مقابل حریف روس در نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک / فیلم رکوردشکنی لاشا تالاخادزه؛ غول گرجستانی وزنه 265 کیلویی را مهار کرد / فیلم واکنش جردن باروز به فینال قرن میان حسن یزدانی و دیوید تیلور گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک لحظه هم از آمدن به یونایتد پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، اونانا یکی از مهره‌های کلیدی اینتر در فصل گذشته و از عوامل اصلی صعود آنها به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان بود که عنوان نایب قهرمانی را با قبول شکست برابر منچسترسیتی برای این تیم به همراه داشت. 

این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت از اینتر جدا شود و پیراهن منچستریونایتد را به تن کرد. هرچند نتوانست درخششی که در اینتر داشت را در این تیم و خصوصا در چند هفته اول تکرار کند اما به نظر می‌‎رسد که از تصمیمش راضی است. 

این ستاره کامرونی شب گذشته برابر تماشای بازی اینتر برابر کالیاری در ورزشگاه سن سیرو حضور داشت تا دیداری با هم تیمی‌های سابقش داشته باشد و در گفتگو با DAZN اظهار داشت:« اینتر برای من مثل خانواده است. من عاشق هواداران هستم. بهترین آرزوها را برای آنها دارم. 

پشیمانی؟ نه، من در منچستریونایتد واقعا خوشحال هستم. اما باید بگویم که برای اینتر هم خیلی خوشحال هستم. این باشگاه واقعا عالی و باورنکردنی است و این تیم در این فصل فوق العاده بوده است.»

دیگر خبرها

  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد
  • کره ماه چگونه به شکل فعلی خود درآمده است؟
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • ◄ وصف شرایط فعلی حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن در قالب یک شعر
  • یک لحظه هم از آمدن به یونایتد پشیمان نیستم
  • خلاصه بازی اینتر ۲ - ۲ کالیاری