Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:29:32 GMT

هشت تالار پذیرایی در خراسان شمالی پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۵۳۲۵

هشت تالار پذیرایی در خراسان شمالی پلمب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی، دکتر افشین دلشاد روز چهارشنبه اظهار داشت: در این بازه زمانی همچنین یک هزار و ۴۴۹ بازدید از تالارها، مراکز، اماکن عمومی و محیط و کارگاه های کاری انجام شد که علاوه بر این ۶۹۰ مورد بازدید نیز در قالب گشت مشترک با همکاری نیروهای داوطلب بسیج و هلال احمر انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این میان ۶۸ اخطاریه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی صادر شد.

دلشاد با اشاره به پلمب شکنی برخی از تالارهای پذیرایی، خاطرنشان کرد: با توجه به بازدیدهای مکرر و با وجود تذکرات و اخطار های لازم و حتی صدور اخطاریه و پلمب، متاسفانه برخی از تالارها، اقدام به پلمب شکنی و برگزاری مراسم ها می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: با این وجود اقناع مردمی و جلوگیری از برگزاری مراسم های عروسی نیازمند پای کار بودن تمامی دستگاه های اجرایی و متولیان امر است.

استان خراسان شمالی که از اواخر سال ۹۸ وارد همه گیری ویروس کرونا شد، تاکنون چهار موج از این بیماری را پشت سرگذاشته و از هفته جاری وارد موج پنجم بیماری کووید ۱۹ و سویه جدید آن ویروس کرونای دلتایی موسوم به هندی شده است.

براساس آمار رسمی تا پایان موج چهارم ویروس کرونا یکهزار و ۴۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند؛ این میزان فوتی از ابتدای مردادماه تاکنون نیز ۲۴  نفر بوده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تالارهای پذیرایی دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تالارهای پذیرایی دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا تالارهای پذیرایی دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی خراسان شمالی ویروس کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی