Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور ورزشکاران ایران در رشته‌های کشتی آزاد و کاراته پیگیری می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سیزدهمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو، پنج ورزشکار کشورمان به میدان می‌روند و برای کسب مدال در کشتی آزاد و کاراته رقابت خواهند کرد.

در رشته کشتی آزاد، حسن یزدانی در فینال وزن 86 کیلوگرم برابر دیوید تیلور آمریکایی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 57 کیلوگرم نیز رضا اطری در دیدار رده‌بندی حاضر خواهد شد. همچنین مصطفی حسین‌خانی در وزن 74 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم رقابت خود را آغاز می‌کنند.

در کاراته و در وزن 55- کیلوگرم نیز سارا بهمنیار کار خود را آغاز خواهد کرد و تکلیف مدال‌آوری‌اش تا پایان روز پنجشنبه مشخص می‌شود.

برنامه رقابت ورزشکاران ایران به شرح زیر است: (ساعت‌های اعلام شده به وقت تهران است)

* کشتی آزاد: مصطفی حسین‌خانی در وزن 74 کیلوگرم - ساعت 7:30 صبح - دور اول با کایل داگلاس داک از آمریکا

* کشتی آزاد: امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم - ساعت 7:30 صبح - دور اول با الکساندر خوتسیانویسکی از اوکراین

* کاراته بانوان: سارا بهمنیار در وزن 55- کیلوگرم - ساعت 12:30 - برگزاری سه رقابت با نمایندگان ترکیه، چین تایپه و بلغارستان

* کشتی آزاد: رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم - ساعت 15:10 - حضور در دیدار رده‌بندی

* کشتی آزاد: حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم: ساعت 15:50 - دیدار فینال با دیوید تیلور از آمریکا

کاروان ایران تا پایان روز دوازدهم موفق به کسب دو طلا، یک نقره و یک برنز شده است. با توجه به اینکه تکلیف مدال‌آوری بهمنیار، یزدانی و اطری فردا مشخص می‌شود، این امکان وجود دارد که تعداد مدال‌های کاروان کشورمان به عدد هفت برسد.

روز دوازدهم المپیک 2020 توکیو| محمدرضا گرایی، دومین طلایی کاروان ایران شد/ داودی در وزنه‌برداری نقره گرفت/ صعود حسن یزدانی به فینال/ اطری به رده‌بندی رفتالمپیک 2020 توکیو| صعود 22 پله‌ای ایران و کاهش فاصله آمریکا و ژاپن با چین + جدول مدالی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک المپیک 2020 توکیو المپیک المپیک 2020 توکیو کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در پایان مسابقات نوبت صبح یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در اوزان 74 و 97 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و احمد محمدنژاد جوان در 57 كيلو حذف شد.

*در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه 10 بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه 14 بر 3 شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

*در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 15 بر 4 بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می رود.

*در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر 1 از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با گانخویاگ گانباتار از مغولستان کشتی می گیرد.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 15:30 امروز برگزار می شود و در صورت صعود هر كدام از كشتى گيران به فينال، سهميه المپيک ۲۰۲۴ پاریس به دست خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • آذرپیرا پنجمین سهمیه کشتی آزاد را گرفت
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک ۲۰۲۴؛ آذر پیرا هم المپیکی شد
  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود