Web Analytics Made Easy - Statcounter

قوی‌ترین مرد المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت، دستیابی او به این توانایی راز پیچیده‌ای ندارد و اینکه خود را برای المپیک ۲۰۲۴ آماده خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست خبری مدال‌آوران دسته فوق سنگین وزنه‌برداری بازی‌های المپیک 2020 توکیو برگزار شد.

لاشا تالاخادزه قهرمان وزنه‌برداری فوق سنگین المپیک توکیو در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه راز قدرت خارق‌العاده  او و رکوردهای فوق‌العاده‌ای که به ثبت می‌رساند چیست، گفت: من تمریناتم را انجام می‌دهم، به صحبت‌های مربیانم گوش می‌دهم و در مسیری که برایم تعیین شده است، قدم برمی‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هیچ کار دیگری غیر از آن انجام نمی‌دهم و هیچ چیز پیچیده دیگری وجود ندارد.

تالاخادزه در پاسخ به این پرسش که با طلای المپیک توکیو  راضی شده است یا خیر، گفت: خیر، من همچنان تمریناتم را ادامه می‌دهم و برای المپیک پاریس و کسب مدال طلای المپیک 2024  آماده می‌شوم.

روز دوازدهم المپیک 2020 توکیو| محمدرضا گرایی، دومین طلایی کاروان ایران شد/ داودی در وزنه‌برداری نقره گرفت/ صعود حسن یزدانی به فینال/ اطری به رده‌بندی رفت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری المپیک 2020 توکیو وزنه برداری وزنه برداری المپیک 2020 توکیو وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مرندی لیبروی با تجربه والیبال ایران در فصلی که گذشت توانست با تیم فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ بشود. در نهایت عملکرد خوبش باعث شد یکی از دعوت شدگان به تیم ملی والیبال ایران باشد.

مرندی که آخرین بار در المپیک توکیو برای تیم ملی به میدان رفته بود، دوباره در آستانه المپیک خود را به تیم ملی رسانده است. او در المپیک 2020 نیز دو سالی از تیم ملی دور بود که با آمدن آلکنو یکی از مسافرین به توکیو و بازی های المپیک شد و محمد رضا حضرت پور را کنار زد.

حالا مهدی مرندی می خواهد این بار خود را به موریسیو موتا پائز نشان بدهد و او را تحت تاثیر دریافت ها و توپ‌گیری های خود قرار دهد. او برای قرار گیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران برای لیگ ملتهای والیبال باشد با آرمان صالحی، محمد رضا حضرت پور و مهران توانا بجنگد.

دیگر خبرها

  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • فراخوان ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی؛ دور جدید تمرینات از اول اردیبهشت
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • ۱۴ وزنه‌بردار در لیست جدید نواب نصیرشلال
  • بزرگترین غایب کاروان ایران در المپیک 2024
  • هدفم دومین مدال المپیک است
  • دهدار: احتمالا وزنه‌برداری را کنار بگذارم/ شرمنده خانواده‌ام شدم