Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ژیل شوالیه معاون صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران به برخی از مداخلات تحت حمایت یونیسف برای نوجوانان و جوانان دنیا در دوران همه گیری شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت : این سازمان در سطح جهان و بیش از ۱۹۲ کشور دنیا دست در دست جوامع و دولت‌ها و شرکایش برای کودکان فعالیت می‌کند تا شیوع کرونا را کاهش داده و تاثیر اجتماعی و اقتصادی همه گیری را به افراد جوان و خانواده هایشان به حداقل برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : یونیسف در کنار برخی تمهیدات مفهوم یادگیری برای درآمدزایی را با هدف توانمندسازی آسیب پذیرترین نوجوانان و جوانان از طریق مهارت‌ها و منابع مورد نیاز اجرایی می‌کند تا آن‌ها بتوانند با اثرات ثانویه کرونا در جوامع خودشان مقابله کنند و نیز برای انتقال از مدرسه به محیط کار حمایت شوند.

معاون صندوق کودکان سازمان ملل متحد در ایران افزود: در شرایط کنونی کودکان و نوجوانان بیش از هر زمان دیگری نیاز به انتقالی سهل و روان از آموزش به درآمدزایی دارند و این امر در صورتی میسر می‌شود که آن‌ها مهارت‌ها و آموزش‌های درستی داشته باشند.

او با بیان اینکه یونیسف یک برنامه جهانی را با هدف حمایت از فرصت‌های آتی برای زندگی و معیشتِ درحاشیه‌ترین و آسیب پذیرترین جوانان طراحی کرده افزود: این طرح هم اکنون در ۲۳ کشور جهان و از جمله ایران درحال اجرا است.

شوالیه ادامه داد: این طرح فرصتی برای حمایت از نوجوانان و جوانان است تا تبدیل به نیروی کار رقابتی شده و به رشد اقتصاد پایدار کشورشان کمک کنند، در واقع این طرح افراد جوان را قادر می‌سازد که چالش‌های پیش روی جوامع خود را شناسایی کنند و راه‌های کارآفرینانه‌ای برای مقابله با آن‌ها خلق کنند.

او ادامه داد: در حال حاضر یونیسف به همراه وزارت ورزش و جوانان در ایران در یک تلاش مشترک برای پاسخ به نیاز‌های افراد جوان آموزش‌هایی را به آن‌ها دارد تا به آن‌ها کمک کنیم درحالی که به دنیای بزرگسالی قدم می‌گذارند، راحت‌تر به اشتغال دسترسی و با جوامع محلی خود تعامل مثبتی داشته باشند.

معاون صندوق کودکان سازمان ملل در ایران با اشاره به افتتاح مرکز حرفه آموزی، توانمندسازی، بهزیستی و کارافرینی اجتماعی نوجوانان و جوانان کرمانشاه و دو مرکز دیگر در استان‌های البرز و تهران، گفت: این پروژه‌ها از محل برنامه توانمندسازی یونیسف و وزارت و ورزش و جوانان با مرکزیت کرمانشاه راه اندازی شده اند.

او ادامه داد: در این طرح افراد ۱۵ تا ۲۴ ساله که مدت زیادی بیکار و یا بدون مهارت بوده اند مورد حمایت قرار می‌گیرند تا توانمند شده و بتوانند انتقالی سهل از مدرسه به یک کار شایسته داشته باشند. این افراد در این مراکز بصورت رایگان ثبت نام می‌شوند و از آموزش‌های مهارتی، شغلی، کارآموزی و حمایت‌های روانی و اجتماعی و مشاوره‌ها بهره‌مند شوند.

شوالیه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی برای توانمندسازی نوجوانان و جوانان بدون حمایت بخش‌های دولتی و غیردولتی میسر نخواهد بود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل ملل متحد کمک های مردمی حمایت مالی نوجوانان و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امروز ۳۰ فروردین تا یک شنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت چهار روز با اجرای برنامه‌های مختلف شاد میهمان کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار شهرستان خرم آباد خواهد بود.

محله پاچنار و آبشار طلایی (۹ دی) خرم آباد از جمله محله‌هایی بود که امروز میزبان تماشاخانه سیار کانون بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی
  • یونیسف : از آغاز جنگ تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ کودک در غزه جان باخته‌اند
  • آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • یونیسف:اجساد متلاشی شده کودکان غزه دلیلی بر توحش اسرائیل است
  • وعده صادق و یادآوری نیاز به طرحی نو در حقوق بین الملل