Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین ، اداره کل هواشناسی چهار محال و بختیاری اعلام کرد: بالا بودن شاخص‌های ناپایداری و شرایط فصلی و خشکی سطح زمین و  نفوذ ناپذیری خاک، احتمال جاری شدن رواناب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، برخورد صاعقه، خسارت به محصولات کشاورزی، سقوط اجسام از ارتفاع را به همراه خواهد داشت.

 براساس گزارش هواشناسی استان،رگبار و رعد و برق، وزش تند بادهای لحظه‌ای و موقت، احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا تا اواخر روز جمعه ۱۶ مرداد دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 منطقه اثر شهرستان‌های نوار شرقی و شمالی استان، خانمیرزا،کوهرنگ، لردگان، مال خلیفه، کیار (شلمزار)، غرب اردل خواهد بود.

اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری به مردم توصیه کرد از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها، از صعود به ارتفاعات و چرای دام در مراتع مرتفع خودداری کنند و از استحکام داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان داشته باشند و کشاورزان از سم پاشی و محلول پاشی اجتناب کنند.

کد خبر 618910 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان چهار محال و بختیاری آب و هوا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج تا اواخر وقت امروز سه‌شنبه بارش باران (در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر با بارش برف)، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش دما، احتمال رعدوبرق و تگرگ در استان خواهیم داشت.

بارش‌ها در ارتفاعات از مقدار و شدت بیشتری برخوردار است.

لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محور‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، احتمال خسارت به پوشش خزانه برنج از پیامد‌های این سامانه است.

توصیه می‌شود شهروندان عدم اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت بویژه چادر‌های مسافرتی و پوشش خزانه برنج و و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان