Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@08:56:15 GMT

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با گل گهر

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۵۵۴۸

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با گل گهر

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی امشب باید ترکیبی انتخاب کند که بتواند تیمش را به مرحله فینال جام حذفی برساند. تیم فوتبال استقلال در شرایطی امشب به مصاف گل گهر می رود که پیش از بازی اینطور عنوان شده بود فرشید اسماعیلی به بازی امشب نخواهد رسید اما نام او برای این بازی در لیست ۲۰ نفره استقلال قرار گرفته است تا فرهاد مجیدی فقط بابک مرادی و عارف غلامی را در اختیار نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب سید حسین حسینی دروازه بان استقلال است و سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند و محمد دانشگر دفاع سه نفره آبی ها را تشکیل می دهند. وریا غفوری و محمد نادری هم بال های استقلال خواهند بود.

برای بازی با گل گهر مسعود ریگی و مهدی مهدی پور پست هافبک دفاعی استقلال را تشکیل می دهند و آرش رضاوند بازیکنی است که باید برای مهدی قائدی و ارسلان مطهری در نوک خط حمله موقعیت سازی کند.

ترکیب احتمالی استقلال را برای بازی با گل گهر به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی گل گهر لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ

تیم ملی فوتبال ایران شامگاه امروز (سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد برابر ترکمنستان قرار خواهد گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال ایران اکنون با هفت امتیاز در صد جدول گروه E این رقابت‌ها قرار دارد. تیم ازبکستان نیز با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است.

امیر قلعه نویی برای این دیدار حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی را به عنوان بازیکنان اصلی راهی میدان کرد.

دیگر خبرها

  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان